جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دبیرستان دخترانه معارف صدرا در دهدشت راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل سازمان تبیلغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دبیرستان دخترانه معارف در دهدشت راه‌اندازی می‌شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در مراسم ضیافت افطاری ستاد شئون فرهنگی شهرستان که با حضور مسئولین ادارات و نهادهای عضو برگزار شد، ضمن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36271
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

دبیرستان دخترانه معارف صدرا در دهدشت راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل سازمان تبیلغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دبیرستان دخترانه معارف در دهدشت راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در مراسم ضیافت افطاری ستاد شئون فرهنگی شهرستان که با حضور مسئولین ادارات و نهادهای عضو برگزار شد، ضمن گرامیداشت یکم تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به تحولات فرهنگی طی سه دهه گذشته اشاره و اظهار کرد: اوایل انقلاب در شهرستان کهگیلویه تنها دو بنای مسجد وجود داشت این در حالی است که به برکت انقلاب اسلامی اکنون افزون بر ۲۰۰ مسجد در این شهرستان راه‌اندازی شده است.
دبیرستان دخترانه معارف صدرا در دهدشت راه‌اندازی می‌شود 3

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۱۰۰۰مسجد در سطح استان وجود دارد که از این تعداد تاکنون ۶۰۰ باب تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه در گذشته تعداد روحانیون در فضاهای تبلیغی استان انگشت‌شمار بود، گفت: نظام جمهوری اسلامی رویکردی ایجاد کرد که ۷۰۰ روحانی در این استان فعالیت دارند.

برازش به تحولات شکل گرفته در حوزه تبلیغ هم اشاره کرد و افزود: ۶۰۰ خانه قرآن روستایی و شهری در استان دایر شده است. این مسؤول موفقیت‌های حاصله در حوزه فرهنگ و تبلیغ استان را مرهون تلاش‌های متولیان و همکاری مسؤولان دانست و گفت: در سامانه کانون مداحان و سامانه ثبت روحانیون مقام‌های نخست کشوری را کسب کردیم.

برازش با اشاره به مدارس معارف در سطح استان تصریح کرد: انشاءالله تا مهرماه سعی خواهیم کرد دبیرستان دخترانه معارف در دهدشت راه‌اندازی شود

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi