جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مبلّغین برای تاثیرگذاری بیشتر خود را به علم روز مجهز کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: مبلّغین برای تاثیرگذاری بیشتر به همه نرم افزارها و ابزارهای نوین ارتباطی اشراف پیداکنند و خود را به علم روز مجهز کنند. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان حجت‌الاسلام برازش درنشست مدیرکل امور مبلغین و مساجد با روحانیون مستقر گفت: دشواری کار فرهنگی ارزش و ماندگاری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36269
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

مبلّغین برای تاثیرگذاری بیشتر خود را به علم روز مجهز کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: مبلّغین برای تاثیرگذاری بیشتر به همه نرم افزارها و ابزارهای نوین ارتباطی اشراف پیداکنند و خود را به علم روز مجهز کنند.

مبلّغین برای تاثیرگذاری بیشتر خود را به علم روز مجهز کنند 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان حجت‌الاسلام برازش درنشست مدیرکل امور مبلغین و مساجد با روحانیون مستقر گفت: دشواری کار فرهنگی ارزش و ماندگاری آن را بیشتر می نمایدبا بیان شمه ای از اهمیت کار دینی و ضرور ورود به این عرصه گفت: بدون شک مسئولیت امور دینی مردم و جامعه و فعالیت در حوزه فرهنگ دینی بسیار مقدس،ارزشمند است و کسانیکه توفیق به این عرصه را پیدا کرده اند،توفیق بزرگی بدست آورده اند، زیرا این جایگاه در اختیار، انبیاء و اوصیای عظام وعلما و فضلا بوده است.

وی با اشاره به سختی ها و مرارتهای کار فرهنگی و مشکلات و موانع سر راه افزود: بدیهی است هر کاری که دشوار و سنگین باشد نتیجه آن ارزشمند و ماندگار تر است در بحث تبلیغ دینی نیز این قاعده صادق است و امروز مشاهده می‌کنیم که روحانیون مستقر در روستاها و مناطق محروم استان منشا خدمات بزرگ دینی هستند.

برازش تصریح کرد: شرایط وضعیت معیشت و زندگی روحانیون مستقر استان به مراتب از دیگر استانها سخت تر است و امکانات و تسهیلات کمتری دراختیار دارند و ما مکرر این وضعیت را به گوش مسئولین رسانده ایم و امیدواریم به لطف خدا و رایزنی های انجام شده و عنایت مسئولین، وضعت تبلیغ و استقرار در منطقه بهبود یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در ادامه مطالعه را اساس کار روحانیون مستقر دانست و تاکید کرد: روحانیون و مبلغین عزیز باید امروزه به نرم افزارها و ابزارهای نوین ارتباطی اشراف پیدا کنند و با مطالعه و تحقیق فراوان خود را به علم روز مجهز کنند تا سخنانشان بیشتر در دل و جان مخاطبان به خصوص نوجوانان و جوانان اثر کند.

برگزاری راهپیمایی 22بهمن در چرام
دنبال کنید

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi