پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

سرمربی تیم واترپلو نفت گچساران:داور بازی با تصمیمات اشتباه خود مانع پیروزی ما شد

سرمربی تیم نفت گچساران نیزدرحاشیه این بازی و پس از باخت مقابل نفت امیدیه در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر واترپلو کشور گفت: داور بازی با تصمیمات اشتباه و عجولانه خود مانع پیروزی ما شد. اسد بهمنی آزاد اظهار کرد: تا کوارتر دوم بازی همه چیز خیلی خوب بود و ما ۲ بر صفر جلو

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36255
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰:۰۴

کرونا :

سرمربی تیم واترپلو نفت گچساران:داور بازی با تصمیمات اشتباه خود مانع پیروزی ما شد

سرمربی تیم نفت گچساران نیزدرحاشیه این بازی و پس از باخت مقابل نفت امیدیه در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر واترپلو کشور گفت: داور بازی با تصمیمات اشتباه و عجولانه خود مانع پیروزی ما شد.

سرمربی تیم واترپلو نفت گچساران:داور بازی با تصمیمات اشتباه خود مانع پیروزی ما شد 12

اسد بهمنی آزاد اظهار کرد: تا کوارتر دوم بازی همه چیز خیلی خوب بود و ما ۲ بر صفر جلو بودیم اما در ادامه متاسفانه سیستم بی عدالتی داوری کار خود را کرد و بازیکنان ما را یکی پس از دیگری از مسابقه اخراج کرد.
سرمربی تیم نفت گچساران افزود: در این بازی ۶ بازیکن ما را اخراج کردند و دیگر بازیکنی نداشتیم که روانه بازی کنیم و مجبور شدیم دروازه بان خود را به جای بازیکن وارد مسابقه کنیم.

سرمربی تیم واترپلو نفت گچساران:داور بازی با تصمیمات اشتباه خود مانع پیروزی ما شد 13 سرمربی تیم واترپلو نفت گچساران:داور بازی با تصمیمات اشتباه خود مانع پیروزی ما شد 14

وی با بیان این که داور می توانست به خطاها منصفانه تر نگاه کند و بازیکنان ما را بی رحمانه اخراج نکند افزود: در این بازی از داوری متضرر شدیم به گونه ای که بچه های امیدیه هم باور نمی کردند ما بازنده بازی شویم. کوارتر تر اول بازی داور بازیکن تقویتی ما را سه خطا کرد و از مسابقه اخراج شد که ضربه سنگینی به ما وارد شد.

بهمنی ادامه داد: داور پنج پنالتی به سود حریف گرفت که تنها یکی از آن ها را به گل تبدیل کردند.اگر عدالت در این بازی انجام می شد با اختلاف هفت گل پیروز این بازی بودیم ولی اخراج مداوم بازیکنان ما به حریف کمک کرد تا پیروز این میدان شود.

سرمربی تیم واترپلو نفت گچساران:داور بازی با تصمیمات اشتباه خود مانع پیروزی ما شد 15

وی افزود: متاسفانه داوری ها در امیدیه بحث برانگیز است افزود: داور بازی امروز با تیم ما و بخصوص بازیکن تقویتی ما مشکل داشت. در این دیدار به بازیکنان زیر ۱۷ سال خود فرصت دادیم که به نسبت خوب بازی کردند. امروز از همه لحاظ سرتر از حریف بودیم و مطمئن باشید در بازی برگشت جبران خواهیم کرد.

در نشست تاج گردون با بازیکنان نفت و گاز گچساران چه گذشت ؟+تصاویر
دنبال کنید

سرمربی تیم واترپلو نفت گچساران افزود: ما امسال تنها یک بازیکن غیر بومی جذب کردیم در حالی که تیم امیدیه هشت بازیکن غیر بومی داشت.
دیدار دو تیم نفت امیدیه و نفت گچساران با نتیجه ۱۰ بر ۶ به سود نفت امیدیه به پایان رسید.

سرمربی تیم واترپلو نفت گچساران:داور بازی با تصمیمات اشتباه خود مانع پیروزی ما شد 16 سرمربی تیم واترپلو نفت گچساران:داور بازی با تصمیمات اشتباه خود مانع پیروزی ما شد 17 سرمربی تیم واترپلو نفت گچساران:داور بازی با تصمیمات اشتباه خود مانع پیروزی ما شد 18 سرمربی تیم واترپلو نفت گچساران:داور بازی با تصمیمات اشتباه خود مانع پیروزی ما شد 19 سرمربی تیم واترپلو نفت گچساران:داور بازی با تصمیمات اشتباه خود مانع پیروزی ما شد 20 سرمربی تیم واترپلو نفت گچساران:داور بازی با تصمیمات اشتباه خود مانع پیروزی ما شد 21

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi