شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جهاد فرهنگی، آرمان های انقلاب و نظام را بیمه خواهد کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمدگفت: جهاد فرهنگی آرمان های انقلاب و نظام را بیمه خواهد کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام حمید برازش ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و میلاد بابرکت امام رضا (ع) با اشاره به شیب تحولات در عرصه‌های گوناگون و تأثیرات متفاوتی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36253
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

جهاد فرهنگی، آرمان های انقلاب و نظام را بیمه خواهد کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمدگفت: جهاد فرهنگی آرمان های انقلاب و نظام را بیمه خواهد کرد.

جهاد فرهنگی، آرمان های انقلاب و نظام را بیمه خواهد کرد 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام حمید برازش ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و میلاد بابرکت امام رضا (ع) با اشاره به شیب تحولات در عرصه‌های گوناگون و تأثیرات متفاوتی که بر جامعه و انسان دارند اظهار داشت: بسیاری از این تحولات در راستای مقابله با دین و فرهنگ است و بیشتر جامعه مسلمانان هدف قرارگرفته است به همین دلیل متفکران و مسئولان حاکمیت دینی باید بیش از هر زمان دیگر هوشیار و بیدار باشند و تدابیر لازم را اتخاذ نمایند و بدانیم که عقب‌نشینی در این خصوص و یا خدای‌ناکرده ضعف باعث خسارات جبران‌ناپذیری خواهد شد.

وی افزود: نسل جوان و نوجوان ما بیشتر در معرض خطر تحولات قرار دارند و از طرف دیگر این اقشار سرمایه‌های آتی و مدیران جامعه خواهد بود لذا باید از جوانان ما مراقبت و مواظبت بیشتری به عمل آید. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس وظیفه ذاتی و ضرورت دینی و ملی از همه امکانات و ابزار در راستای تقویت و گسترش فرهنگ دینی استفاده خواهد کرد و نیازمند همکاری و مشارکت دیگر دستگاه‌هاست و در این خصوص برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی متعددی تدارک دیده است.

حجت‌الاسلام برازش در ادامه تأکید کرد: جهاد فرهنگی و بیداری مسئولان در این سرزمین بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود چراکه همین امر باعث بیمه شدن ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب خواهد شد.

وی افزود: تقویت باورهای دینی از راه‌های کاربردی و با استفاده از راهبردها و راهکارهای عملی منجر به کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها در جامعه می‌شود و راه را برای اعتلای فرهنگ و دین هموار می‌کند.

این روز‌ها دلم برای بوسه‌ای تنگ می‌شود
دنبال کنید

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi