جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

توجه به مقوله فرهنگ، زمینه ساز رشد همه جانبه کشور است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: توجه به مقوله فرهنگ، زمینه ساز رشد همه جانبه کشور است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان،حجت‌الاسلام برازش در ابتدای کارگاه آموزشی بررسی آسیب های اجتماعی با بیان ضرورت مشارکت و همکاری در برنامه های فرهنگی و استفاده از امکانات موجود در این راستا اظهار داشت:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36250
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

توجه به مقوله فرهنگ، زمینه ساز رشد همه جانبه کشور است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: توجه به مقوله فرهنگ، زمینه ساز رشد همه جانبه کشور است.

توجه به مقوله فرهنگ، زمینه ساز رشد همه جانبه کشور است 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان،حجت‌الاسلام برازش در ابتدای کارگاه آموزشی بررسی آسیب های اجتماعی با بیان ضرورت مشارکت و همکاری در برنامه های فرهنگی و استفاده از امکانات موجود در این راستا اظهار داشت: توجه به مقوله فرهنگ، زمینه ساز رشد همه جانبه کشور است و ورود به این عرصه باتمام قوا حتی از نیازهای اولیه است و اگر خدای ناکرده در عرصه فرهنگی آسیبی ببینیم شاید دیگر فرصت جبران نباشد به همین علت بایدبیش از هر زمان دیگر هوشیار و بیدار باشیم.

وی با اشاره به تعدد و تنوع حربه های فرهنگی دشمن و نقاط آسیب پذیر که مد نظر دشمنان است گفت:ما قبل از هر چیز باید آسیب ها و نقاط آسیب پذیری را که دشمنان در نظر دارند شناسایی کنیم و سپس درجهت رفع و ترمیم و همچنین پیشگیری برنامه ریزی نماییم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر مراقبت و مواظبت از نسل جوان و نوجوان گفت:جوانان ونوجوانان بزرگترین سرمایه مادی و حتی معنوی ما هستند و اگر بر اساس آموزه های اسلامی این اقشار را تربیت کنیم در واقع آینده جامعه را از هر حیث تامین کرده ایم.

برازش تصریح کرد: بدون شک برگ برنده تقابل ما و دشمن در خصوص فرهنگ در دست ماست واگر بصورت صحیح و شایسته استفاده کنیم به راحتی می توانیم توطئه های دشمنان را خنثی نماییم و حتی وارد خاکریز آنها شویم و این برگ برنده چیزی جز تعالیم و آموزه های انسان ساز اسلام نیست.

حمایت از کالای ایرانی سکوی پرتابی در عرصه اقتصادی خواهد شد
دنبال کنید

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi