شماره : 36169
۹ / ۶ / ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

برخورد مرگبار خودرو سواری با گاردیل بزرگراه رسالت تهران

سید جلال ملکی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حوالی ساعت ۲۴ شب گذشته وقوع این حادثه در مسیر شرق به غرب بزرگراه رسالت(محدوده کرمان)به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. وی اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو

برخورد مرگبار خودرو سواری با گاردیل بزرگراه رسالت تهران 3

سید جلال ملکی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حوالی ساعت ۲۴ شب گذشته وقوع این حادثه در مسیر شرق به غرب بزرگراه رسالت(محدوده کرمان)به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو بدلایل نامشخص پس از انحراف از مسیر اصلی با گاردریل های میانی بزرگراه برخورد کرد.
ملکی با اشاره به اینکه براثر شدت این برخورد، گاردریل های بزرگراه از قسمت جلو وارد و از قیمت عقب خودرو خارج شده افزود: دراین حادثه راننده و سرنشین جلو خودرو بشدت دچار مصدومیت شدند.
وی تصریح کرد: راننده خودور(مرد ۲۲ ساله) به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و سرنشین مصدوم (مرد ۲۰ ساله) نیز با حضور عوامل اورژانس از داخل خودرو خارج و به بیمارستان انتقال داده شد.
خبرنگار: سید جواد آل داود – انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/۷۲۴۳**۱۶۲۵

انتهای پیام /*

ایرنا

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 36169 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز پنجشنبه 9 شهریور 1396 ساعت ۱۵:۱۶:۰۰
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر