شماره : 36161
۸ / ۶ / ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸

واژگونی خودرو حامل افاغنه در کرمان با یک کشته و 9 زخمی

سیدمحمد صابری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بلافاصله پس از اعلام حادثه به مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان چهار دستگاه آمبولانس به محل اعزام و مصدومین به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند. وی گفت: مصدومان بین ۱۴ تا ۳۷ سال هستند و حال ۲ نفر از آنها وخیم

واژگونی خودرو حامل افاغنه در کرمان با یک کشته و 9 زخمی 3

سیدمحمد صابری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بلافاصله پس از اعلام حادثه به مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان چهار دستگاه آمبولانس به محل اعزام و مصدومین به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.
وی گفت: مصدومان بین ۱۴ تا ۳۷ سال هستند و حال ۲ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.
**تصادفات اتباع بیگانه به علت سرعت غیرمجاز و فعالیت مجرمانه است
جانشین رئیس پلیس راه شمال استان کرمان نیز در این ارتباط گفت: میزان بالای تصادفات جاده ای قاچاقچیان اتباع بیگانه به علت سرعت غیرمجاز و فعالیت غیرقانونی و مجرمانه این افراد است.
سرهنگ علی رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قاچاقچیان اتباع بیگانه معمولا بالاتر از ظرفیت خودرو مسافر به همراه دارند و فعالیت این افراد از ابتدا جرم محسوب می شود لذا برای فرار از قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت غیرمجاز در جاده ها تردد می کنند که موجب حوادث و تلفات بسیاری می شود.
وی با اشاره به آمار بالای تصادفات و تلفات اتباع بیگانه در کرمان تصریح کرد: استان کرمان به علت قرارگرفتن بر سر شاهراه ارتباطی محل تردد قاچاقچیان اتباع بیگانه است. شهر راین از مرکز استان کرمان ۱۱۰ کیلومتر فاصله دارد.
در هفته جاری نیز براثر واژگونی یک دستگاه خودروی پاترول حامل اتباع افغان در محور کبوترخان به رفسنجان یک نفر کشته و ۱۲ تن دیگر زخمی شدند.
استان کرمان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و همجواری با استانهای مرزی سیستان و بلوچستان و هرمزگان محل تردد اتباع غیرمجاز کشور افغانستان است.
خبرنگار: حامد سالاری** انتشار : بهنام احمدی *
۷۴۲۰/ ۵۰۵۴

حاجی‌بابایی: حقوق بازنشستگان متناسب با شاغلان همتراز افزایش یابد
دنبال کنید

انتهای پیام /*

ایرنا

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 36161 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت ۱۵:۵۸:۰۰
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر