شماره : 36155
۸ / ۶ / ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸

دستگیری سارقان مزون لباس فروشی های شمال تهران

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگارایرنا، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد گفت: در پی اعلام یک فقره کش روی از یک مزون لباس فروشی توسط ۲ خانم جوان و سرقت مقداری البسه و طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲۰ میلیون تومان در خیابان فرشته دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.وی با

دستگیری سارقان مزون لباس فروشی های شمال تهران 3

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگارایرنا، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد گفت: در پی اعلام یک فقره کش روی از یک مزون لباس فروشی توسط ۲ خانم جوان و سرقت مقداری البسه و طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲۰ میلیون تومان در خیابان فرشته دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه چند روز قبل نیز ۲ فقره سرقت در مزون لباس فروشی های خیابان نیاوران و بوکان دربند اتفاق افتاده بود، افزود: تحقیقات میدانی در خصوص سرقت های انجام شده، صورت گرفت و به دنبال پایش اطلاعاتی جمع آوری شده، در نهایت مشخص شد که سرقت ها توسط ۲ نفر سارق جوان خانم انجام می گیرد.
این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه در این تحقیقات پلاک انتظامی خودروی سارقان شناسایی شد،اظهارکرد: تلاش برای شناسایی متهمان آغاز که در نهایت مشخص شد که سارقان در فرمانیه سکونت دارند.
سرهنگ ناصری نژاد عنوان داشت: تیمی از عوامل کلانتری با هماهنگی مقام قضایی برای دستگیری سارقان اعزام و یکی از آنها که در منزل پدری حاضر بود دستگیر شد.
رئیس کلانتری تصریح کرد: متهم که چاره ای جز اعتراف نداشت؛ علاوه بر قبول بزه انتسابی، محل مخفیگاه سارق دوم نیز اعلام و عوامل کلانتری، برای دستگیری سارق دوم و بازرسی از محل سکونتش اعزام شدند. سارق دوم نیز توسط ماموران پلیس دستگیر و در بازرسی از آن محل تعدادی اموال مسروقه از قبیل: البسه، ساعت، کیف و کفش جمعا’ به ارزش تقریبی حدود۱۰ میلیون تومان کشف شد.
وی با بیان اینکه متهمان طعمه های خود را از طریق فضای مجازی اینستاگرام شناسایی می کردند، بیان داشت: هر۲متهم در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/۱۱۰۹ / ۱۵۳۹

تصادف 4 دستگاه خودرو در جاده مخصوص کرج 4 نفر را راهی بیمارستان کرد
دنبال کنید

انتهای پیام /*

ایرنا

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 36155 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت ۱۸:۱۸:۰۰
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر