شماره : 36153
۸ / ۶ / ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹

دستگیری 2 سارق موبایل قاپ

به گزارش خبرنگارایرنا، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران انتظامی حین گشت زنی در محله نارمک به یک دستگاه موتورسیکلت با یک نفر راکب و۲ ترک نشین که پلاک آن مخدوش بود، مشکوک و برای بررسی موضوع به راکب موتور سیکلت فرمان ایست می دهند؛ ولی

دستگیری 2 سارق موبایل قاپ 3

به گزارش خبرنگارایرنا، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران انتظامی حین گشت زنی در محله نارمک به یک دستگاه موتورسیکلت با یک نفر راکب و۲ ترک نشین که پلاک آن مخدوش بود، مشکوک و برای بررسی موضوع به راکب موتور سیکلت فرمان ایست می دهند؛ ولی آنان به محض مشاهده واحد گشت پلیس از محل فرار می کنند.
وی افزود: بلافاصله عوامل کلانتری به تعقیب آنان پرداخته و پس از تعقیب و گریز، در یکی از خیابان های بن بست یکی از سرنشینان موتورسیکلت پیاده و با تهدید سلاح سرد سعی می کرد از دست ماموران انتظامی متواری شود که در نهایت دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد ولی راکب و سرنشین دیگر موتورسیکلت از محل متواری می شوند.
این مقام مسئول در ادامه گفت: متهم علاوه بر قبول بزه انتسابی و اعتراف به چندین فقره سرقت به عنف در چند روز اخیر، ۲ همدست و مخفیگاه آنان را معرفی و تیمی برای دستگیری سارقان با هماهنگی مقام قضایی اعزام شد.
رئیس کلانتری گفت: عوامل کلانتری به طور نا محسوس مخفیگاه آنان را تحت نظر گرفته و مشخص شد که یکی از سارقان در مخفیگاه حاضر و موتورسیکلت با پلاک مخدوش نیز در همان محل موجود است که طی یک عملیات پلیسی، سارق دوم نیز دستگیر و به همراه موتورسیکلت به کلانتری انتقال داده شد.
سرهنگ ناصری نژاد در پایان خاطر نشان کرد: ۲ سارق تحویل پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای تحقیقات تکمیلی شدند و تحقیقات به منظور دستگیری سارق سوم همچنان ادامه دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/۱۱۰۹ / ۱۵۳۹

زلزله زیارتعلی در هرمزگان را لرزاند
دنبال کنید

انتهای پیام /*

ایرنا

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 36153 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت ۱۸:۴۹:۰۰
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر