جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

توفان بزرگترین پالایشگاه نفت آمریکا را تعطیل کرد

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، شرکت Motiva Enterprises که مالک پالایشگاه «موتیوا» است اعلام کرد که این پالایشگاه روز سه شنبه تنها با چهل درصد ظرفیت کار می کرد و در نهایت تعطیل شد. این پالایشگاه که در تگزاس قرار دارد روزانه ۶۰۳ هزار بشکه نفت پالایش می کند. با تعطیلی آن، در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36062
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

کرونا :

توفان بزرگترین پالایشگاه نفت آمریکا را تعطیل کرد
توفان بزرگترین پالایشگاه نفت آمریکا را تعطیل کرد 3

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، شرکت Motiva Enterprises که مالک پالایشگاه «موتیوا» است اعلام کرد که این پالایشگاه روز سه شنبه تنها با چهل درصد ظرفیت کار می کرد و در نهایت تعطیل شد.
این پالایشگاه که در تگزاس قرار دارد روزانه ۶۰۳ هزار بشکه نفت پالایش می کند. با تعطیلی آن، در مجموع ۱۹٫۶ درصد از ظرفیت پالایشگاهی آمریکا یعنی ۳٫۶۵ میلیون بشکه در روز به دلیل توفان هاروی تعطیل شده است.
توفان هاروی تا به حال ۹ کشته داشته است.‌ دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه برای بازدید از وضعیت تگزاس به این شهر سفر کرد.
بر اثرتوفان هاروی و باران های شدید پس از آن در ایالت تگزاس هزاران نفر مجبور به ترک خانه هایشان شدند. انتظار می رود این میزان به ۳۰ هزار نفر افزایش یابد.
نیروهای گارد ملی، پلیس و شهروندان، صدها نفر را که در شهر هیوستون گرفتار شده بودند با هلی کوپتر، قایق و کامیون نجات دادند. هیوستون چهارمین شهر بزرگ آمریکا است.
شبک**۹۴۲۳**۳۴۰۴**انتشار: محسن اسماعیلی

انتهای پیام /*

ایرنا

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi