شماره : 36054
۷ / ۶ / ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹

نزاع منجر به قتل در تهران/ قاتل جوان با شلیک ماموران زمین گیر شد

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه دوشنبه ششم شهریور امسال وقوع یک فقره نزاع و درگیری از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به کلانتری ۱۳۰ نازی آباد اعلام شد. با حضور ماموران در منطقه یاخچی آباد مشخص شد که

نزاع منجر به قتل در تهران/ قاتل جوان با شلیک ماموران زمین گیر شد 3

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه دوشنبه ششم شهریور امسال وقوع یک فقره نزاع و درگیری از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به کلانتری ۱۳۰ نازی آباد اعلام شد.
با حضور ماموران در منطقه یاخچی آباد مشخص شد که جوانی ۲۲ ساله بنام «امیرحسین» از ناحیه گردن مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته و به شدت مجروح شده است؛ ضارب بنام «پیمان» ( ۲۸ ساله ) که از اراذل و اوباش بنام منطقه است در حالیکه یک قبضه چاقو در دست داشت بی توجه به دستور ایست ماموران اقدام به فرار از محل جنایت می کند.
براساس این گزارش در تعقیب و گریز ماموران اقدام به شلیک تیر هوایی و اخطار کرده تا شاید پیمان خود را تسلیم آنان کند اما وی همچنان به فرار خود ادامه داده و نهایتا به داخل یک قهوه خانه متواری می شود.
در شرایطی که پیمان به داخل قهوه خانه رفت و همچنان سلاح سرد در اختیار داشت و احتمال گروگانگیری افراد داخل قهوه خانه وجود داشت، ماموران وی را با شلیک ۲ گلوله زمین گیر و ضمن دستگیری، بلافاصله پیمان برای اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل می شود.
همزمان با دستگیری پیمان، امیرحسین نیز به بیمارستان منتقل و تحت اقدامات درمانی قرار می گیرد که به علت جراحت وارده به ناحیه حیاتی بدن در داخل بیمارستان فوت و پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد تشکیل و به دستور بازپرس شعبه ۵ دادسرای ناحیه ۲۷ تهران پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ‌قرار می گیرد.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در مورد این خبر عنوان داشت: در تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم پرونده از اراذل و اوباش منطقه نازی آباد و دارای سوابق متعدد در زمینه نزاع و درگیری است که بارها توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر و روانه زندان شده است.
وی خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص این پرونده برای اطلاع از انگیزه درگیری و جنایت در مراحل مقدماتی قرار داشته و متهم نیز برای سیر مراحل درمانی در بیمارستان می باشد و تحقیقات از وی هنوز آغاز نشده اما قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس ویژه قتل صادر و متهم پس از درمان در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار خواهد گرفت .
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/۹۳۴۳ / ۱۵۳۹

وزیر حج برکنار شد+عکس
دنبال کنید

انتهای پیام /*

ایرنا

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 36054 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز سه شنبه 7 شهریور 1396 ساعت ۱۹:۰۹:۰۰
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر