جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ایران خواستار صلح و برابری در سراسر جهان است/لزوم ارتقای همکاری های پارلمانی

پزشکیان در دیدار با نایب رئیس مجلس ساحل عاج: ایران خواستار صلح و برابری در سراسر جهان است/لزوم ارتقای همکاری های پارلمانی سرویس بین الملل نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشینه خوب مناسبات ایران با کشورهای آفریقایی از جمله ساحل عاج از توسعه و گسترش روابط دو کشور استقبال کرد و گفت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36036
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳

کرونا :

ایران خواستار صلح و برابری در سراسر جهان است/لزوم ارتقای همکاری های پارلمانی
پزشکیان در دیدار با نایب رئیس مجلس ساحل عاج:

ایران خواستار صلح و برابری در سراسر جهان است/لزوم ارتقای همکاری های پارلمانی

سرویس بین الملل
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشینه خوب مناسبات ایران با کشورهای آفریقایی از جمله ساحل عاج از توسعه و گسترش روابط دو کشور استقبال کرد و گفت :تقویت روابط ایران و ساحل عاج به نفع دو ملت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ژولاد افرم پریوات اولا نایب رییس مجلس ساحل عاج که جهت شرکت در مراسم تحلیف به تهران سفر کرده است امروز (یکشنبه ۱۵مرداد ماه) با مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

پزشکیان در ابتدای این دیدار با اشاره به پیشینه خوب مناسبات ایران با کشورهای آفریقایی از جمله ساحل عاج از توسعه و گسترش روابط فی مابین  در زمینه های مختلف استقبال کرد و گفت :تقویت روابط ایران و ساحل عاج به نفع دو ملت خواهد بود.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی،کمیسیون های تخصصی و به ویژه گروه دوستی پارلمانی از توسعه و گسترش روابط فیمابین حمایت می کنند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به ظرفیت های فراوان موجود به ویژه در عرصه اقتصادی افزود:جمهوری اسلامی ایران و ساحل عاج ظرفیت های فراوان بالقوه ای دارند که می توان از آن ها  به عنوان بسترهای توسعه همکاری های فیمابین بهره برد.

 وی در پایان با اشاره به اینکه مردم ، دولت و مجلس شورای اسلامی علاقه مند به ارتباط منطقی با همه کشورها و خواستار صلح، آرامش و برابری در سراسر جهان هستند گفت:افزایش رفت و آمدهای پارلمانی میان دو کشور عامل مهمی جهت همکاری های گسترده تر و عامل تاثیرگذاری در افزایش درک و فهم متقابل از یکدیگر است.

بدون ایجاد حاشیه و سنگ‌اندازی بگذارید آقای تاجگردون برای توسعه گچساران و باشت قدم بردارد/آقای امینی به استناد چه کار شاخص علمی دم از هیئت علمی بودن می‌زنید
دنبال کنید

ژولاد افرم پریوات اولا نایب رییس مجلس ساحل عاج نیز در  این دیدار خواستار گسترش ارتباطات فی مابین به  ویژه همکاری های میان گروههای دوستی پارلمانی دو کشور شد.

وی در ادامه با اعلام آمادگی همکاری های اقتصادی بیشتر گفت: همکاری در بخش های امنیتی ، دفاعی ، زیربنایی ، سرمایه گذاری اقتصادی و محیط زیست  از جمله زمینه های مورد علاقه همکاری های فیمابین می باشد.

ژولاد افرم پریوات اولا نایب رییس مجلس ساحل عاج در پایان  ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران جهت شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری کشورمان افزود: حضور در ایران و مشاهده  آرامش و ثبات کامل آن، بی اثر بودن تحریم های وارده بر جمهوری اسلامی ایران را  علیرغم تبلیغات واهی رسانه ای بیش از پیش آشکار کرد./

پایان پیام

یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۳

دیدار مسعود پزشکیان با نایب رئیس مجلس ساحل عاج

ایران خواستار صلح و برابری در سراسر جهان است/لزوم ارتقای همکاری های پارلمانی نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشینه خوب مناسبات ایران با کشورهای آفریقایی از جمله ساحل عاج از توسعه و گسترش روابط دو کشور استقبال کرد و گفت :تقویت روابط ایران و ساحل عاج به نفع دو ملت خواهد بود. http://media.icana.ir//Image/2017/08/201708103932622638_Thum.jpg£دیدار مسعود پزشکیان با نایب رئیس مجلس ساحل عاج£ ایران,خواستار,صلح,و,برابری,در,سراسر,جهان,است/لزوم,ارتقای,همکاری,های,پارلمانی Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi