جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بانوی 25 ساله اردبیلی در رودخانه سفیدرود رشت غرق شد

مسئول تیم غواصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: یک مورد غرق شدگی عصر امروز (سه شنبه) به مرکز کنترل ۱۲۵ این سازمان اطلاع داده شد که بلافاصله چهار نفر از غواصان آتش نشان، به محل حادثه در رودخانه واقع در جاده تهران پس از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36030
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱:۲۳

کرونا :

بانوی 25 ساله اردبیلی در رودخانه سفیدرود رشت غرق شد
بانوی 25 ساله اردبیلی در رودخانه سفیدرود رشت غرق شد 3

مسئول تیم غواصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: یک مورد غرق شدگی عصر امروز (سه شنبه) به مرکز کنترل ۱۲۵ این سازمان اطلاع داده شد که بلافاصله چهار نفر از غواصان آتش نشان، به محل حادثه در رودخانه واقع در جاده تهران پس از عوارضی امام زاده هاشم رشت، اعزام شدند.
محمدرضا پورمحمد ادامه داد: تیم غواصان پس از جستجو، پیکر این بانوی جوان را در رودخانه سفیدرود پیدا کرده و از آب بیرون کشیدند.
وی اظهار کرد: این بانو به همراه خانواده از استان اردبیل به گیلان سفر کرده بود که سه نفر از اعضای خانواده شامل دو کودک و یک بانوی جوان، برای شنا به رودخانه رفتند.
به گفته پورمحمد، با تلاش پدر خانواده، ۲ کودک از آب بیرون کشیده شدند اما این مرد نتوانست خواهر خود را از غرق شدگی نجات دهد.
سفیدرود دومین رود بلند ایران و بزرگترین رود شمال کشور است که از ترکیب دو رود شاهرود و قزل اوزن که در شهر منجیل به هم می‌پیوندند، شکل می‌گیرد و برای اتصال به دریای خزر، عرض استان گیلان را می‌پیماید.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:امیرحسین کبیری
۷۲۸۶/۲۰۰۷

انتهای پیام /*

ایرنا

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi