جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مسمومیت 35 نفر در پارک آبی مشهد

سیدحسن حسینی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه عصر دیروز رخ داد و طبق بررسی های اولیه ماندگاری طولانی افراد در این مجموعه منجر به مسمومیت و تنگی نفس آنها شده است. رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۳۵ نفری که در این حادثه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35957
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

کرونا :

مسمومیت 35 نفر در پارک آبی مشهد
مسمومیت 35 نفر در پارک آبی مشهد 3

سیدحسن حسینی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه عصر دیروز رخ داد و طبق بررسی های اولیه ماندگاری طولانی افراد در این مجموعه منجر به مسمومیت و تنگی نفس آنها شده است.
رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۳۵ نفری که در این حادثه دچار مسمومیت شده اند به بیمارستان شریعتی مشهد انتقال یافته اند.
شهرام طاهرزاده افزود: پنج نفر از حادثه دیدگان توسط اورژانس ۱۱۵ و بقیه به وسیله خودروهای شخصی به بیمارستان شریعتی منتقل شده اند.
وی خاطرنشان کرد: این حادثه ساعت ۶ بعد از ظهر دیروز رخ داد که به دلایل نامشخص بیشتر آسیب دیدگان با وسیله شخصی به بیمارستان منتقل شده اند.
وی بیان کرد: برای امدادرسانی به این حادثه چند دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس متعلق به اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر اعزام شده بودند.
رئیس بیمارستان شریعتی مشهد نیز در این خصوص گفت: ۳۲ نفر از مسمومین که عصر دیروز با مشکلات تنفسی در این بیمارستان پذیرش شده بودند، پس از مراقبت های درمانی نیمه شب گذشته از بیمارستان مرخص شدند.
دکتر علیرضا محمودی افزود: این افراد با سرفه، تنگی نفس، سوزش چشم، آبریزش بینی و حالت تهوع در بیمارستان شریعتی مشهد پذیرش شده اند.
وی بیان کرد: هم اکنون ۲ نفر از این افراد با علائم تنگی نفس و مشکلات تنفسی در بخش اورژانس بیمارستان شریعتی بستری هستند و حال عمومی آنها مناسب است.
مجموعه آبی موج های خروشان واقع در مشهد در خرداد ماه ۱۳۹۴ با زیربنای ۶۰ هزار متر مربع و ظرفیت ۱۵ هزار نفر فعالیت خود را به عنوان بزرگترین مجموعه سرپوشیده آبی مشهد آغاز کرد.
یک ماه بعد از افتتاح این مجموعه نیز به دلیل قطعی برق، تعدادی از زنان و کودکان در این مجموعه گرفتار شده بودند.
خبرنگاران: ندا جواهری فر/ مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
۳۰۲۷/۷۵۰۵/۵۱۳۲

ستار استا فیلمبردار و خبرنگار فعال عرصه سینما و مطبوعات بدلیل سانحه رانندگی دچار حادثه شد
دنبال کنید

انتهای پیام /*

ایرنا

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi