چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعلام وضعیت فوق‌العاده در لوئیزیانای آمریکا

روزنامه واشنگتن پست در گزارشی نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با اعلام حالت فوق العاده در لوئیزیانا، دستور ارسال کمک های فدرال برای توفان زدگان را صادر کرد.به موجب دستور ترامپ، آژانس مدیریت اورژانس فدرال آمریکا، امکان هماهنگی در زمینه امدادرسانی به حادثه دیدگان را به دست آورد.جان بل ادواردز فرماندار لوئیزیانا روز گذشته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35897
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹

کرونا :

اعلام وضعیت فوق‌العاده در لوئیزیانای آمریکا
اعلام وضعیت فوق‌العاده در لوئیزیانای آمریکا 3

روزنامه واشنگتن پست در گزارشی نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با اعلام حالت فوق العاده در لوئیزیانا، دستور ارسال کمک های فدرال برای توفان زدگان را صادر کرد.
به موجب دستور ترامپ، آژانس مدیریت اورژانس فدرال آمریکا، امکان هماهنگی در زمینه امدادرسانی به حادثه دیدگان را به دست آورد.
جان بل ادواردز فرماندار لوئیزیانا روز گذشته (یکشنبه) از ترامپ درخواست کمک کرده بود.
در همین حال، مرکز پیش بینی آب و هوای ملی آمریکا در گزارش شب گذشته خود، ادامه بارش باران به میزان ۱۵ تا ۲۵ اینچ را برای جنوب غربی لوئیزیانا و همچنین ۵ تا ۱۵ اینچ برای جنوب و مرکز این ایالت پیش بینی کرد.
به نوشته واشنگتن پست، مناطق جنوبی و مرکزی لوئیزیانا در سال ۲۰۱۶ به دلیل وقوع سیلاب خسارت فراوانی دید و منجر به کشته شدن دستکم ۱۱ نفر شد.
کاخ سفید امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مقرر کردن وضعیت فوق العاده به تسکین رنج و آلام مردم محلی کمک می کند.
دانشمندان هشدار داده اند: تاثیرات توفان هاروی که از روز جمعه سواحل خلیج تگزاس را درنوردید و باعث بارش شدید باران در برخی مناطق این ایالت شد، به واسطه اثرات مرگبار اقلیمی همچون گرم شدن دمای آب در خلیج مکزیک که باعث تشدید بارندگی می شود و عدم وزش باد در سطوح فوقانی جو، رو به وخامت گذاشته است.
به گفته مقام های آمریکایی، حدود ۲۲ درصد از تولید نفت خام این کشور در خلیج مکزیک به میزان بیش از ۳۷۵ هزار بشکه در روز، به دلیل وقوع توفان متوقف شده است.
اروپام**۹۱۰۹**۱۴۸۶**مترجم: نیره مجیدی راد**انتشار: محسن شریفی**

بازدید آژانس از یک مکان مورد مناقشه ایران
دنبال کنید

انتهای پیام /*

ایرنا

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi