پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

قتل زن 60 ساله در روستای دستجان فراهان

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، فرماندهی انتظامی شهرستان فراهان گفت: گزارش مرگ مشکوک زن ۶۰ ساله ای در روستای دستجان فراهان بامداد امروز به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد که در این راستا ماموران و کارآگاهان پلیس بررسی به موضوع را در دستور کار قرار دادند. صفرعلی روشنایی افزود:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35791
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

کرونا :

قتل زن 60 ساله در روستای دستجان فراهان
قتل زن 60 ساله در روستای دستجان فراهان 3

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، فرماندهی انتظامی شهرستان فراهان گفت: گزارش مرگ مشکوک زن ۶۰ ساله ای در روستای دستجان فراهان بامداد امروز به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد که در این راستا ماموران و کارآگاهان پلیس بررسی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
صفرعلی روشنایی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس قتل این زن در منزل مسکونیش محرز شد و بر اساس اظهارات همسر مقتول، مقداری از زیورآلات و طلاهای وی نیزبه سرقت برده شده بود.
وی تصریح کرد: فرد مضمنون به قتل این زن ۶۰ ساله در عملیات پلیس شهرستان دستگیر شده است و روند تحقیقات در خصوص چگونگی این قتل با هماهنگی مرجع قضایی از سوی کارآگاهان جرایم جنایی در حال پیگیری است.
فراهان از توابع استان مرکزی است که دارای ۲ بخش مرکزی به مرکزیت فرمهین و خنجین به مرکزیت شهر خنجین با ۲۸ هزار و ۹۹۴ نفر جمعیت است و یش از ۲۰۰ روستای کوچک و بزرگ دارد.
۷۱۱۴/۶۰۱۳/خبرنگار: شیما کریمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری

انتهای پیام /*

ایرنا

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi