جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

نجات سرنشینان 2 شناور در آبهای خلیج فارس

محمد شکیبی نسب روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: درپی اعلام اضطرار مالک موتور لنج باری در حال تردد در مسیر دوبی به آبادان به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر آبگرفتگی شدید و احتمال غرق شناور، بلافاصله هماهنگی های لازم انجام و شناور ناجی ۲ به منطقه اعزام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35773
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶

کرونا :

نجات سرنشینان 2 شناور در آبهای خلیج فارس
نجات سرنشینان 2 شناور در آبهای خلیج فارس 3

محمد شکیبی نسب روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: درپی اعلام اضطرار مالک موتور لنج باری در حال تردد در مسیر دوبی به آبادان به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر آبگرفتگی شدید و احتمال غرق شناور، بلافاصله هماهنگی های لازم انجام و شناور ناجی ۲ به منطقه اعزام شد.
وی بیان کرد: با رسیدن ناجی ۲ به منطقه و جستجو بر اساس الگوی تعیین شده، سرنشینان موتور لنج حادثه دیده را داخل یک فروند جان پناه ( LIFE RAFT ) یافته و آنها را نجات دادند.
شکیبی افزود: موتور لنج باری به دلیل آبگرفتگی شدید در همان محل غرق شد.
وی گفت: در عملیات جداگانه دیگر درپی تماس موتور لنج باری در حال تردد در مسیر کویت به بندر گناوه به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی خارگ مبنی بر آبگرفتگی، اتمام بنزین و اخلال در دستگاه موقعیت یاب، هماهنگی لازم بعه مل آمد و شناور ناجی ۹ به منطقه اعزام شد.
شکیبی نسب افزود: با رسیدن شناور ناجی ۹ به موقعیت اعلام شده، سوخت مورد نیاز و پمپ تخلیه آب در اختیار شناور آسیب دیده قرارگرفت و ناجی ۹ پس از اطمینان از کنترل آبگرفتگی به سمت پایگاهش در اسکله مروارید جزیره خارگ بازگشت.
۷۲۱۲/۶۰۴۳**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: خدانظر خواجه

انتهای پیام /*

ایرنا

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi