جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آغاز عملیات ساخت پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در گچساران

نماینده گچساران و باشت در مجلس از آغاز عملیات ساخت پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی به مساحت پنج هزار و ۷۳۴ مترمربع در گچساران خبر داد.  غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران از شروع عملیات اجرایی پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی شهرستان گچساران خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35544
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۱۰

کرونا :

آغاز عملیات ساخت پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در گچساران
نماینده گچساران و باشت در مجلس از آغاز عملیات ساخت پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی به مساحت پنج هزار و ۷۳۴ مترمربع در گچساران خبر داد.

 غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران از شروع عملیات اجرایی پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی شهرستان گچساران خبر داد.

وی ادامه داد: پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در زمینی به مساحت پنج هزار و ۷۳۴ مترمربع با زیربنایی به متراژ سه هزار و ۷۶۴ متر مربع در سه طبقه ساخته خواهد شد.

تاجگردون در ادامه با اشاره به خدماتی که در این پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی صورت می‌گیرد، بیان کرد: این کلینیک دارای هشت پزشک عمومی در دو شیفت مشغول به کار خواهند شد.

نماینده مردم گچساران و باشت اذعان کرد: این پلی کلینیک دارای پزشکان متخصص اطفال، قلب و عروق، داخلی، مغز و اعصاب، زنان،گوش، حلق و بینی، مامایی، دانپزشکی خواهد بود.

وی تصریح کرد: پارا کلینیک تخصصی تامین اجتماعی دارای آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، داروخانه، تزریقات و پانسمان است.

تاجگردون با اشاره به اعتبار اختصاص یافته برای احداث این پروژه خاطرنشان کرد: برای احداث پلی‌کلینیک تخصصی تامین اجتماعی مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

نماینده ی گچساران و باشت در کرونا نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi