شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور تاجگردون؛ نشست تخصصی ۵ ساعته حوزه سلامت در گچساران

سفرهای دکتر ایلامی برای شهرستان‌ها راهگشاست رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از عملکرد دکتر ایلامی راضی هستم. به گزارش کبنا، غلام‌رضا تاجگردون در پایان نشست تخصصی بررسی وضعیت حوزه سلامت گچساران اظهار داشت: امروز شاهد حضور هیئت رئیسه دانشگاه علوم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35511
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳

کرونا :

با حضور تاجگردون؛ نشست تخصصی ۵ ساعته حوزه سلامت در گچساران

سفرهای دکتر ایلامی برای شهرستان‌ها راهگشاست

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از عملکرد دکتر ایلامی راضی هستم.
به گزارش کبنا، غلام‌رضا تاجگردون در پایان نشست تخصصی بررسی وضعیت حوزه سلامت گچساران اظهار داشت: امروز شاهد حضور هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان در دو شهرستان باشت و گچساران بودیم که در مجموع بعد از بازدیدهای انجام شده نشست کار‌شناسی خوبی انجام شد.
وی عنوان کرد: در این نشست شاخص‌های بهداشت و درمان شهرستان گچساران ارائه و نسبت به شاخص‌های کشوری و استانی بررسی شدند و همچنین فرصتی فراهم شد تا اطلاعاتی در زمینه طرح تحول سلامت مطرح و مورد ارزیابی قرار گیرد.
تاجگردون با مطلوب ارزیابی کردن سفرهای شهرستانی هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان ابراز کرد: در این سفر‌ها نقطه نظرات کار‌شناسی در زمینه‌های مختلف از جمله ظرفیت‌ها، کمبود‌ها، منابع و راهکار‌ها ارائه و ارزیابی کار‌شناسی صورت می‌گیرد.

تخت‌های بیمارستانی گچساران و باشت به ۴۷۰ تخت می‌رسد
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از افزایش تخت‌های بیمارستانی دو شهرستان گچساران و باشت از ۱۷۰ به ۴۷۰ تخت خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از بیمارستان‌های در دست ساخت حوزه انتخابیه‌ام تعداد تخت‌های بیمارستانی به ۴۷۰ تخت می‌رسد.
تاجگردون اظهار داشت: سفرهای شهرستانی اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قابل تقدیر است.
وی با تاکید بر اینکه افتتاح بیمارستان بی‌بی حکیمه بعد از ۱۷ سال از بهره برداری آخرین بیمارستان استان یک آزمون برای دانشگاه علوم پزشکی است، عنوان کرد: این پروژه بعد از سال‌ها بلاتکلیفی با تلاش‌ مسئولان و متولیان امر آماده بهره‌برداری شده است.
تاجگردون با تشریح نقاط قوت و ضعف طرح تحول سلامت ابراز کرد: انتظار می‌رود مسئولان و کار‌شناسان دانشگاه علوم پزشکی استان اطلاعات دقیق و فنی لازم را برای ارائه و اعمال در اصلاح طرح تحول سلامت تحویل دهند تا در ارزیابی‌های ملی لحاظ شود.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی حوزه گچساران و باشت به ۴۷۰ تخت، افزود: با اجرای این پروژه‌ها به عنوان محرک بخش بهداشت و درمان شاهد ارائه سرویس منطقه‌ای هستیم و این یک هنر مدیریتی است.

نوزدهم آبان ماه ، روز گچساران
دنبال کنید

با حضور تاجگردون؛ نشست تخصصی ۵ ساعته حوزه سلامت در گچساران 26 با حضور تاجگردون؛ نشست تخصصی ۵ ساعته حوزه سلامت در گچساران 28 با حضور تاجگردون؛ نشست تخصصی ۵ ساعته حوزه سلامت در گچساران 30 با حضور تاجگردون؛ نشست تخصصی ۵ ساعته حوزه سلامت در گچساران 32 با حضور تاجگردون؛ نشست تخصصی ۵ ساعته حوزه سلامت در گچساران 34 با حضور تاجگردون؛ نشست تخصصی ۵ ساعته حوزه سلامت در گچساران 36 با حضور تاجگردون؛ نشست تخصصی ۵ ساعته حوزه سلامت در گچساران 38 با حضور تاجگردون؛ نشست تخصصی ۵ ساعته حوزه سلامت در گچساران 40 با حضور تاجگردون؛ نشست تخصصی ۵ ساعته حوزه سلامت در گچساران 42 با حضور تاجگردون؛ نشست تخصصی ۵ ساعته حوزه سلامت در گچساران 44 با حضور تاجگردون؛ نشست تخصصی ۵ ساعته حوزه سلامت در گچساران 46 با حضور تاجگردون؛ نشست تخصصی ۵ ساعته حوزه سلامت در گچساران 48

نماینده ی گچساران و باشت در کرونا نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi