جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاجگردون: روحانی دنبال هماهنگ کردن تیم اقتصادی دولت است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: با توجه به ترکیب کابینه دوازدهم، به نظر می‌رسد آقای روحانی در عرصه اقتصاد بدون نگاه به افراد دنبال هماهنگ کردن تیم اقتصادی دولت است غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، درباره اولویت اصلی دولت در دوره چهار ساله پیش رو اظهار کرد:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35501
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۵۲

کرونا :

تاجگردون: روحانی دنبال هماهنگ کردن تیم اقتصادی دولت است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: با توجه به ترکیب کابینه دوازدهم، به نظر می‌رسد آقای روحانی در عرصه اقتصاد بدون نگاه به افراد دنبال هماهنگ کردن تیم اقتصادی دولت است

غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، درباره اولویت اصلی دولت در دوره چهار ساله پیش رو اظهار کرد: آنچه اکنون مورد نیاز جامعه است و در فرمایشات مقام معظم رهبری به آن اشاره شد موضوع بهبود معیشت مردم و رشد و جهش اقتصادی است که فاکتورهای زیادی در آن تاثیرگذار است.

نماینده مردم گچساران و باشت با بیان اینکه برخی تک بعدی به موضوعات اقتصادی نگاه می‌کنند، ادامه داد: اما نگاه به اقتصاد باید متنوع و شامل عوامل مدیریت و افراد، هماهنگی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مختلف و سیاست‌گذاری‌ها و بررسی فضای اقتصادی باشد. فضای اقتصادی هم شامل فضای داخلی و بین‌المللی می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر رئیس‌جمهور بخواهد درعرصه اقتصادی موفق شود باید همه این مؤلفه‌ها را در کنار هم ببیند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره تغییر نسبی تیم اقتصادی دولت گفت: با توجه به ترکیب کابینه دوازدهم، به نظر می‌رسد آقای روحانی در عرصه اقتصاد بدون نگاه به افراد به دنبال هماهنگ کردن تیم اقتصادی دولت است و سعی دارد که با تنظیم برخی از سیاست‌ها و هماهنگ کردن افراد، در بخش اقتصادی بهتر کار کند.

تاجگردون افزود: اگر دولت در بخش سیاست خارجی و موضوع بهبود فضای بین‌المللی به دنبال آرامش بیشتر بوده و نگاه به داخل داشته باشد، تیم اقتصادی دولت می‌تواند موفق باشد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره ارزیابی خود از لایحه تفکیک سه وزارتخانه نیز گفت: بنده با تفکیک وزارتخانه‌ها صددرصد مخالف هستم و معتقدم که باید شرایط را دید، دولت اگر می‌خواهد وظایف را تعریف کند باید این وظایف را در اهداف بزرگتری تعریف کند و این تغییرات به کارآمدی دولت کمکی نمی‌کند.

بهسازی و آسفالت ۵۰ کیلومتر راه روستایی/عملیات اجرایی آب‌رسانی به هفت روستای باشت آغاز شد
دنبال کنید

وی افزود: دولت می‌تواند در قالب سیاست‌های تمرکزگرایی یا تراکم‌زدایی به اهدافی که در لایحه تفکیک وزارتخانه‌ها دارد برسد و نیاز به تغییر تشکیلات نیست.

به گزارش آنا، لایحه تفکیک وزارتخانه‌های «راه و شهرسازی» به وزارت «راه و ترابری» و «مسکن و شهرسازی» و وزارت «صنعت معدن و تجارت» به «وزارت صنعت و معدن» و «وزارت بازرگانی» و «وزارت ورزش و جوانان» به «وزارت ورزش» و «سازمان جوانان» اکنون در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است.

کرونا نیوز در نماینده ی گچساران و باشت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi