سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آتش سوزی باغات روستای القچین سفلی چرام+عکس

ساعتی پیش باغات روستای القچین سفلی چرام دچار آتش سوزی شد که تلاش برای مهار آن به علت نبود آتش نشانی تاکنون ثمری نداشته است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام ،ساعتی پیش باغات روستای االقچین سفلی از توابع شهر چرام دچار آتش سوزی شد و تلاش مردم برای خاموش کردن آتش همچنان ادامه دارد.    

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35450
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

کرونا :

آتش سوزی باغات روستای القچین سفلی چرام+عکس
ساعتی پیش باغات روستای القچین سفلی چرام دچار آتش سوزی شد که تلاش برای مهار آن به علت نبود آتش نشانی تاکنون ثمری نداشته است.
آتش سوزی باغات روستای القچین سفلی چرام+عکس 5

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام ،ساعتی پیش باغات روستای االقچین سفلی از توابع شهر چرام دچار آتش سوزی شد و تلاش مردم برای خاموش کردن آتش همچنان ادامه دارد.

 

 

در ادامه آتش سوزی های سریالی در چرام,ساعتی پیش آتش به جان باغات روستای القچین سفلی چرام افتاد و کنون باغداران و مردم محلی با دست خالی و همان شیوه های سنتی همچنان ادامه دارد.

 

 

دهیار روستای القچین سفلی که در محل آتش سوزی و همیار مردم برای مهارآتش است با انتقاد از نبود آتش نشانی بیان کرد:این آتش سوزی موجب ازبین رفتن گونه های گیاهی و همچنین درختان انار,انگور و انجیر شده و خسارات زیادی به باغداران وارد شده.

 

جمالی دبیربحران فرمانداری چرام نیز ضمن تائید این آتش سوزی گفت:شهرستان چرام از نبود آتش نشانی مستقل و مجهز تاکنون دچار خسارات زیادی شده و تاکنون رایزنی های زیادی برای ایجاد این مهم انجام شده است.

 

وی بیان کرد:دستگاه های آتش نشانی شهرداری چرام هم مدت زیادی است که خراب می باشد.

 

 

 لازم به ذکر است این شهرستان و بخصوص بخش مرکزی که دارای باغات فراوان و کشاورزی می باشد سالهاست زحمات کشاورزان به دلیل نبود آتش نشانی بخصوص در تابستان دچار آتش سوزی های عمدی و غیرعمدی می شود.

 

گفتنی است که در ۴سال گذشته و در جلساتی که استاندار و مجموعه معاونین به چرام می آمدند بحث ایجاد ساختمان و دستگاه های مجهز آتش نشانی در دستور کار بوده اما هیچگاه این وعده ها عملی نشد.

حسن پور معاون فرمانداری لنده : حوادث طبیعی بخش جدایی ناپذیر رفتار طبیعت است .
دنبال کنید

 

در پایان همچنان آتش سوزی در باغات روستای القچین سفلی در ۱کیلومتری چرام ادامه دارد و مردم با دست خالی در حال مهار آتش هستند.

 

تصاویر:

آتش سوزی باغات روستای القچین سفلی چرام+عکس 6
آتش سوزی باغات روستای القچین سفلی چرام+عکس 7
چرام نیوز
چرام
القچین سلفی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi