جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

همکاری گسترده پلیس با رسانه در استان/ بسیاری از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در فقر و نداری هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:با شناختی که از اهالی رسانه استان داریم بسیاری از آن‌ها در فقر و نداری هستند اما بدون هرگونه اغراضی برای توسعه استان و کمک به مردم استان قدم برمی‌دارند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام به نقل از صبح زاگرس ، رضا دهبانی پور در نشست فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35442
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

کرونا :

همکاری گسترده پلیس با رسانه در استان/ بسیاری از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در فقر و نداری هستند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:با شناختی که از اهالی رسانه استان داریم بسیاری از آن‌ها در فقر و نداری هستند اما بدون هرگونه اغراضی برای توسعه استان و کمک به مردم استان قدم برمی‌دارند.
همکاری گسترده پلیس با رسانه در استان/ بسیاری از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در فقر و نداری هستند 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام به نقل از صبح زاگرس ، رضا دهبانی پور در نشست فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد که به مناسبت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه برگزار شد با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران و با تسلیت شهادت شهید مدافع حرم شهید حججی اظهار کرد:باید خدا را شاکر باشیم که امروز داعش رسوا کننده جریان تروریستی در جهان بوده و مظلومیت شیعه را بیش از پیش نشان می‌دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان این که نگاه نیروی انتظامی معطوف به امنیت در جامعه است افزود: در کنار پلیس، رسانه هم وظیفه سنگینی برای نهادینه کردن امنیت در جامعه دارد.

وی در ادامه اظهارات خود با بیان این که در استان کمترین چالش‌ها را در بحث رسانه داریم افزود: ممکن است چالش‌هایی هم وجود داشته باشد اما خروجی را که نگاه می‌کنیم قدر و منزلت آن‌ها به گونه‌ای است که رسالت آگاهی بخشی خود را فراموش نکرده‌اند و پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند.

این مسؤول فرهنگی بیان کرد: خوشبختانه ارتباط تنگاتنگی میان پلیس و رسانه در استان وجود دارد و این پرونده مثبتی برای پلیس است که درک درستی از رسالت رسانه دارد و از این ظرفیت بزرگ برای کمک به ایجاد امنیت کمک می‌کند.

وی در ادامه با بیان این که در عرصه اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی همه در دنیا به هم پیوسته‌ایم، اظهار کرد: در بحث اطلاعات این در هم آمیختگی محسوس است و رسانه و اطلاع‌رسانی و به موقع رسانی نقش اساسی در تحولات کشور و جامعه دارد.

سخنان رئیس جمهور"نوش دارو بعداز مرگ سهراب"بود/چه کسی با وحدت ملی مخالفت کرد؟ /اکنون که تیرتان به سنگ خورد،فهمیدید که آمریکا بی اعتماد است!
دنبال کنید

وی با بیان این که رسانه قدم در راه تحولات سیاسی برمی‌دارد افزود: یک خبر می‌توان آرامش جامعه را به بزند و یا این که با یک خبر می‌توان آرامش را به جامعه تزریق کرد و یک خبر حتی می‌توان شیرازه یک خانواده را از هم بپاشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در جهانی شدن و به خصوص در انقلاب‌های اخیر و انقلاب‌های خاورمیانه بیداد می‌کند و باید گفت: که رسانه می‌تواند انقلاب سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کند.

دهبانی در ادامه گفت: با شناختی که از اهالی رسانه استان داریم بسیاری از آن‌ها در فقر و نداری هستند اما بدون هرگونه اغراضی برای توسعه استان و کمک به مردم استان قدم برمی‌دارند.

انتهای پیام/۲۰۰

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد
همکاری گسترده پلیس با رسانه در استان
صبح زاگرس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi