پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام شهید کهگیلویه وبویراحمدی برای همسرش/ ای همسرم از شما می خواهم که با حجاب کامل اسلامی پاسدار خون شهدا باشید

شهید فردوس کاظمی چند بار به جبهه اعزام شد ولی آخرین بار در تاسیسات نفتی منطقه در حین خدمت بر اثر بمباران رژیم عراق به درجه رفیع شهادت نایل آمد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،شهید  فردوس کاظمی چند بار به جبهه اعزام شد ولی آخرین بار در تاسیسات نفتی منطقه در حین خدمت بر اثر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35369
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۴۴

کرونا :

پیام شهید کهگیلویه وبویراحمدی برای همسرش/ ای همسرم از شما می خواهم که با حجاب کامل اسلامی پاسدار خون شهدا باشید
شهید فردوس کاظمی چند بار به جبهه اعزام شد ولی آخرین بار در تاسیسات نفتی منطقه در حین خدمت بر اثر بمباران رژیم عراق به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
پیام شهید کهگیلویه وبویراحمدی برای همسرش/ ای همسرم از شما می خواهم که با حجاب کامل اسلامی پاسدار خون شهدا باشید 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،شهید  فردوس کاظمی چند بار به جبهه اعزام شد ولی آخرین بار در تاسیسات نفتی منطقه در حین خدمت بر اثر بمباران رژیم عراق به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 

 

زندگی نامه شهید:

شهید کاظمی به مسائل مذهبی بسیار پایبند بود و به ولایت فقیه و امام علاقه وافری داشت.

 ایشان چند بار به جبهه اعزام شد ولی آخرین بار در تاسیسات نفتی منطقه در حین خدمت بر اثر بمباران رژیم عراق به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 

وصیت نامه شهید فردوس کاظمی:

بسم الله الرحمن الرحیم 
و لا تحسبن الدین فتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون 
گمان مبرید آنانکه در راه خدا کشته شده اند مرده اند بلکه آنان زنده اند و نزد خدا روزى مى خورند .

با درود و سلام بر رسولان خدا و پیامبران الهى مخصوصا پیامبر بزرگ اسلام حضرت ختمى مرتبت محمد بن عبدالله (ص) و اولیأ خدا و ائمه اطهار سلام الله علیه و با درود و سلام به حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا لمقدور الفدأ حضرت مهدى و با درود به نائب بر حقش امام امت خمینى کبیر و با درود و سلام به شهداى راه حق و فضیلت از صدر اسلام تا شهداى جنگ تحمیلى و با درود فراوان به خانواده معظم شهدا و جانبازان و مفقودین و با سلام و درود بى پایان به رزمندگان جبهه نور علیه ظلمت .

http://choram.ir

وصت نامه خود را آغاز مى کنم : 
اینجانب مشهدى فردوس کاظمى متولد ۱۳۲۹ به شماره شناسنامه ۲۰ صادره از گچساران وظیفه انسانى و الهى خود دانستم که نداى حسین زمان خود را گوش فرا داده و در جبهه حق علیه باطل شرکت کنم و تا جان در بدن دارم در مقابل دشمن زبون مى جنگم و به قول امام بزرگوارمان جنگ جنگ تا رفع فتنه در عالم و تا ظلم در جهان است.

واکنش تاجگردون به انتشار عکس سوار شدن خود بر ماشین میلیاردی/من جانماز آب نمیکشم!
دنبال کنید

باید مبارزه کرد و جنگید و به قول صریح خداوند در کتاب قرآن مى فرماید : قاتلو هم حتى لاتکون فقنه بجنگید تا رفع فتنه ، راستى اگر کسى فکر کند .

باید این را بداند که روزى باید از این دنیا رفت ولى یک انسان مؤمن و مسلمان همیشه در پى آن است که خوب و سعادتمند زندگى کند و سعادتمند هم از این دنیا برود و راستى چه مرگى و چه مردنى بهتر از این است که در راه خدا کشته شویم و طبق آیه مذکور آنهائى که در راه خدا مى جنگند مرده نیستند و روزى آنان به خداست . 
اما وصیتى دارم به همسر گرامیم : 
همسر عزیز و مهربانم بعد از شهادتم از تو تقاضا دارم همانطور که با هم در این جهان با هم زیست کردیم و سعادتمندانه زندگى را گذرانیدیم بعد از من باید کارى کنى که زینب گونه را هم ادامه دهى و با حجاب کامل اسلامى پاسدار خون شهیدانمان باشى و نگران من مباش که من امانتى در دست تو بودم .

و هم اکنون این امانت را باید به صاحب اصلیش که خداى متعال است برگرداند و خلاصه با شهادت من صبر پیشه کن و استوار باش و در تربیت صحیح فرزندانم کوشا باش و ت‌نها را حسین گونه تربیت کن که باعث سعادت نوین و آخرتشان باشد و این از براى تو بهترین ارزش و بها را دارد . 
همسر عزیزم همانطور که مى دانید زندگى هم شیرین و هم تلخ و همیشه یک حال و یک جانبه نمى ماند و اگر از من نگرانى دیدید بخ بزرگى خودتان مرا ببخشید . 
و اما وصیتى به پدر و مادرم و خواهران و برادرام : 
پدر عزیزم من هم اکنون که عازم جبهه نبرد حق علیه باطل هستم خیلى خوشحال هستم ولى از این جهت ناراحت هستم که نتوانستم قدر و بزرگى شما را آنطور که شایست و بایست بدانم و تو زحمات بسیارى با من کشیدى و من از این زحمات شرمنده ام و امیدوارم مرا حلال کنید و مرا ببخشید و اما مادر بزرگوارم :

گریه ی هیئات،افزایش شعور است/برخی ها از خواب خرگوشی بیدار شوند!
دنبال کنید

راستى اگر باعث شرک و بت پرستى نبود باید تو را سجده مى کردم ، مادر عزیزم از تو خیلى ممنونم که مرا به اینجا رساندید که الان عاشقانه به پیش معبود خود مى روم و تو باعث تربیت صحیح من شدى که من منحرف نشدم و راه خدا را شناختم و باید من از تو تقدیر و تشکر کنم و مبر این تقدیر افتخار مى کنم .

و اجر شما با خدا باد و مرا مادر عزیزم به پاس زحمتهاى طاقت فرساى خودتان ببخشید و مرا حلال کنید . 
و از خواهران و برادر عزیزم خواهان آن هستم که مرا به بزرگى خودتان ببخشید و مرا حلال کنند . 
و در پایان از همسر و مادر و پدر مى خواهم که دعا براى امام را فراموش نکنند و حرفهاى پیامبر گونه اش را انجام دهید و پیرو اسلام و قرآن باشید که ارزنده ترین قیمت و بها را دارد . 
به امید پیروزى اسلام عزیز بر کفر جهانى 
و در ضمن از پدر و برادرم مى خواهم که بعد از من به پاس پدرى و برادرى خانواده این حقیر را فراموش نکنند و نظارت بر کارهاى آنان داشته باشند .  
فردوس کاظمى 

http://choram.ir

پیام شهید:

انسان مومن در پی این است که خوب و سعادت مند زندگی نمایدو سعادتمند از دنیا برود.

براستی  چه مرگی بالاتر از اینکه در راه خدا کشته شویم.

اما تو ای همسرم از شما می خواهم که با حجاب کامل اسلامی پاسدار خون شهدا باشید.
 

 

انتهای پیام/ک

شهید
گچساران
اخبار چرام

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi