جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دغدغه ی مسئولان تراز اول کشور حل آسیب های اجتماعی است/باید با ازدواج های غیراصولی وغیردینی مبارزه کرد

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دغدغه ی ابتدای مسئولین تراز اول کشور همچون مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری،وزارت کشور و همه افرادی که در اجتماع فعالیت و کار می‌کنند، این است که به دنبال سر و سامان دادن این موضوع هستند. به گزارش پایگاه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35362
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

کرونا :

دغدغه ی مسئولان تراز اول کشور حل آسیب های اجتماعی است/باید با ازدواج های غیراصولی وغیردینی مبارزه کرد
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دغدغه ی ابتدای مسئولین تراز اول کشور همچون مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری،وزارت کشور و همه افرادی که در اجتماع فعالیت و کار می‌کنند، این است که به دنبال سر و سامان دادن این موضوع هستند.
دغدغه ی مسئولان تراز اول کشور حل آسیب های اجتماعی است/باید با ازدواج های غیراصولی وغیردینی مبارزه کرد 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،حجت الاسلام علی فتح میرمحمدی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جمع مسئولان و شهروندان چرامی با اشاره به مشکلات جامعه بیان کرد:معمولاً جامعه ای موفق است که آسیب های اجتماعی را مدیریت و کنترل کند.

 

وی افزود: زمانی آسیب‌های اجتماعی در جامعه کنترل و کاهش یافت می شود که جامعه نیز در نظر و از طرفی آگاهی کامل را داشته باشد.

 

میرمحمدی در ادامه اضافه کرد: امروزه در سطح جامعه ما برخی از موضوعات خود را نشان داده و بسیاری از مردم را نگران کرده است.

 

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود با اشاره به نوع آسیب های اجتماعی عنوان کرد: طلاق و خودکشی و همچین موارد غیراخلاقی و اعتیاد از جمله آسیب‌های اجتماعی بوده که در جامعه رواج پیدا کرده است.

 

وی ادامه داد: اما قطعا با این موارد زمانی می‌توان مبارزه کرد که حل علل های این موارد هدف ما باشد چرا که صرف بیان مسئله دردی را دوا نمی‌کند.

 

میرمحمدی در ادامه به نقش هر فرد در جامعه اشاره کرد و گفت: اگر هرکس بتوانند در جهت کاهشدحتی یک آسیب اجتماعی قدم بردارد,در درازمدت شاهد کاهش چشمگیر این آسیب ها خواهیم بود.

گریه ی هیئات،افزایش شعور است/برخی ها از خواب خرگوشی بیدار شوند!
دنبال کنید

 

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید با ازدواج های غیراصولی مبارزه کرد،گفت: ما می توانیم با ازدواج های غیر اصولی مبارزه و باید با آگاهی بخشی به دوفرد ازدواج کننده،ازدواجی اصولی و دینی داشته باشیم.

.

وی افزود: آگاهی دادن به جامعه هدف ما در کارگاه‌های آموزشی بوده که این موارد کمک کاری برای مبارزه با آسیب های اجتماعی است.

 

میرمحمدی بیان کرد: دغدغه ی ابتدای مسئولین تراز اول کشور همچون مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری،وزارت کشور و همه افرادی که در اجتماع فعالیت و کار می‌کنند، این است که به دنبال سر و سامان دادن این موضوع هستند.

 

این مسئول با بیان اینکه باید از فرصت ها استفاده کرد,گفت: علی رغم عدم تخصیص اعتبار در سال جاری راه را ادامه دادیم چراکه این راه نباید قطع شوند و باید از هر فرصتی حتی دونفره نهایت استفاده را برد.

 

انتهای پیام/ل

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
اخبار چرام
علی فتح میرمحمدی
آسیب های اجتماعی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi