شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ناحیه مقاومت بسیج باشت پیشگام در تجلیل از خبرنگاران شهرستان/رسانه های بیگانه اخبار را غیرواقعی منعکس می کنند +تصاویر

درآئینی باحضور پرسنل بسیج وسپاه شهرستان باشت و به همت سرهنگ رضازاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج از خبرنگاران تجلیل شد. به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،درآئینی باحضور پرسنل بسیج وسپاه شهرستان باشت و به همت سرهنگ رضازاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج از خبرنگاران تجلیل شد.   در این مراسم سرهنگ سید علی رضا زاده در جلسه تجلیل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35350
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۴۲

کرونا :

ناحیه مقاومت بسیج باشت پیشگام در تجلیل از خبرنگاران شهرستان/رسانه های بیگانه اخبار را غیرواقعی منعکس می کنند +تصاویر
ناحیه مقاومت بسیج باشت پیشگام در تجلیل از خبرنگاران شهرستان/رسانه های بیگانه اخبار را غیرواقعی منعکس می کنند +تصاویر 5
درآئینی باحضور پرسنل بسیج وسپاه شهرستان باشت و به همت سرهنگ رضازاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج از خبرنگاران تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،درآئینی باحضور پرسنل بسیج وسپاه شهرستان باشت و به همت سرهنگ رضازاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج از خبرنگاران تجلیل شد.

 

در این مراسم سرهنگ سید علی رضا زاده در جلسه تجلیل از خبرنگاران باشت ضمن تبریک این روز به خبرنگاران در کشوررو شهرستان عنوان کرد: امروز۱۷مرداد سالروز شهادت شهید صارمی به دست گروهک تروریستی در طالبان است که به نام روز خبرنگار عنوان شده است.

 

وی افزود:  خبرنگاران رسالت خیلی خطیری دارد،در نظام جمهوری اسلامی ایران خبرنگاران جز افراد خط شکن در بحث تبلیغات بودند.همیشه در همه جوامع تبلیغات بسیار مهم بوده و نقش خبرنگار یک امر برجسته ای است.

سرهنگ رضا زاده تصریح کرد: خبرنگار اگر رسالت خود را بدرستی انجام دهد تاثیر کار و عملکرد او در مقایسه با کسی که در خط مقدم درحال جنگ می باشد خیلی مهم و در برخی موارد قابل قیاص نمی باشد.

 

وی گفت: در نظام جمهوری اسلامی خبرنگاران در همه عرصه ها پیشگام بودند و در زمان جنگ تحمیلی خبونگاران همراه با سربازان به میدان جنگ می رفتند،در سخت ترین شرایط و حساس ترین نقاط جنگ حاضر بودند و نسبت به ارسال و پخش خبر و جمع آوری اطلاعات اقدام میکردند که نقش خبرنگاران در جنگ خیلی برجسته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت اظهار کرد: قطعه های بسبار زیادی از فیلم های که امروزه درباره جنگ ساخته می شود مربوط به دوران جنگ می باشد که خبرنگاران فیلم گرفته اند و تاثیرات بسیار بالایی در انسان دارد.مجموعه ای مانند روایت فتح  یکی از مباحث تاثیر گذار است.

امیرعبداللهیان:در سایه عجز شورای امنیت دفاع مشروع ضروری است
دنبال کنید

 

وی عنوان کرد: خبرنگاران صدا و سیما نقش و رسالت خودشان را به خوبی ایفا نمودند.و به همین اندازه هم خبرنگار می تواند مخرب باشد،خبرگزاری هایی مانند BBCو جهان سلطه را وقتی نگاه می کنیم میبینیم که اخبار را برعکس و خلاف واقعیت منعکس می کنند و حق را بیان نمیکنند.

سیدعلی رضا زاده گفت: BBCو دیگر خبرگزاری های اروپایی جهان سلطه اخباری که بنفع جهان سلطه گری است را انتشار دهند و در زمان های مختلف از جمله کودتای ۲۸مرداد BBC نقش برجسته ای داشت. ابزار نظام سرمایه داری بر طبقات محروم و بر جوامع جهان سومی رسانه است .

 

وی ادامه داد: رسانه های سلطه گری  ایده و تفکر سرمایه داری را برجسته می کند  و خیلی از ظلم ها و کودک کشی ها را نشان نمی دهد و آنها را به حاشیه می برد و آنها را به عنوان یک نماد عاالم گیر معرفی می کند.

فرمانده ناحیه بسیج باشت عنوان کرد: در فتنه هایی که در کشور ایجاد شد خبرنگاران نقش مهمی داشته و در همه عرصه ها حضور داشتند و جایی که خیلی ها جرات نزدیکی به صحنه را نداشتند خبرنگاران آماده و درحال تهیه خبر و گزارش بودند.

 

وی گفت: در شهرستان باشت خبرنگاران خوب عمل کرده اند و هرجایی که حق کشی صورت گرفته آن را انعکاس داده اند.و منافع جمع را به منافع شخصی ترجیح داده و رسالت خود را به اتمام رسانده است.

 

تصاویر:

ناحیه مقاومت بسیج باشت پیشگام در تجلیل از خبرنگاران شهرستان/رسانه های بیگانه اخبار را غیرواقعی منعکس می کنند +تصاویر 6
ناحیه مقاومت بسیج باشت پیشگام در تجلیل از خبرنگاران شهرستان/رسانه های بیگانه اخبار را غیرواقعی منعکس می کنند +تصاویر 7

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi