جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

هرگونه تعامل با رژیم غاصب صهیونیستی محکوم است چه در عرصه سیاسی،فرهنگی و ورزشی

توسط سرپرست تنها تیم کهگیلویه وبویراحمدی حاضر در لیگ جام حذفی: سرپرست تنها تیم کهگیلویه وبویراحمدی حاضر در لیگ جام حذفی گفت: در پی بازی دو بازیکن ایرانی و ملی پوش در مقابلتیم اسرائیلی بیان کرد: هرگونه تعامل با رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم و این رژیم را به رسمیت نمی شناسیم چه در عرصه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35294
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

کرونا :

هرگونه تعامل با رژیم غاصب صهیونیستی محکوم است چه در عرصه سیاسی،فرهنگی و ورزشی
توسط سرپرست تنها تیم کهگیلویه وبویراحمدی حاضر در لیگ جام حذفی:
سرپرست تنها تیم کهگیلویه وبویراحمدی حاضر در لیگ جام حذفی گفت: در پی بازی دو بازیکن ایرانی و ملی پوش در مقابلتیم اسرائیلی بیان کرد: هرگونه تعامل با رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم و این رژیم را به رسمیت نمی شناسیم چه در عرصه سیاسی فرهنگی و ورزشی.
هرگونه تعامل با رژیم غاصب صهیونیستی محکوم است چه در عرصه سیاسی،فرهنگی و ورزشی 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیل چرام، کرم‌پور سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پاسارگاد چرام و تیم نماینده ی استان کهگیلویه وبویراحمد در جام حذفی کشور بیان کرد:امروزه ورزش یکى از امورى است که به عناوین مختلف در جهان مطرح شده و گروه زیادى به اشکال گوناگون با آن سروکار دارند. برخى از مردم ، ورزش کار حرفه اى اند و گروهى ورزش کار آماتور.

 

وی افزود:ورزش و مسابقات ورزشى اگر در محیط و جو سالم برگزار شوند، زمینه اشباع این غریزه از طریق صحیح را فراهم مى سازند. 

 

کرمپور در ادامه اضافه کرد: اگر این غریزه و سایر غرایز، کنترل نشده و به مسیر صحیح هدایت نشوند، براى جامعه بشرى مشکل ساز و مسئله آفرین خواهد بود.

 

وی در پی بازی دو بازیکن ایرانی و ملی پوش در مقابلتیم اسرائیلی بیان کرد: هرگونه تعامل با رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم و این رژیم را به رسمیت نمی شناسیم چه در عرصه سیاسی فرهنگی و ورزشی.

 

گفتنی است بر اساس قرعه کشی مسابقات جام حذفی کشور،تیم فوتبال پاسارگاد چرام نماینده کهگیلویه و بویراحمد در شیراز به مصاف قشقایی در ۱۷مهرماه می رود.

 

انتهای پیام/ک

پاسارگاد چرام
چرام نیوز
بنده نا مسلمون کدوم تعامل؟ ورزش چه ربطی به رژیم صهیونیستی داره. مشکل ما با دولت اسرائیله نه با ورزشش. این دو بازیکن که عمدا این کار رو نکردند وقتی مربی ازشون بخواد چیکار کنن دیگه. چرا چشم و دهن بسته حرف میزنی. واقعا حرف مفت زدن خیلی راحته

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi