پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

هم فقر و هم فساد امروزه جامعه ما را به چالش کشیده است/مسئولان باید مردمی باشند و همه را به یک چشم ببینند

امام جمعه موقت باشت گفت: مسئولین الویت بندی در هزینه ها و برنامه ریزی ها داشته باشند و به ویژه برای رفع فقر و فساد در جامعه تلاش کنند. حجت الاسلام سید حبیب بلادی نژاد امام جمعه موقت شهرستان باشت در خطبه های این هفته باشت ضمن اشاره به حکم تلفیض ریاست محترم جمهوری توسط

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35272
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

کرونا :

هم فقر و هم فساد امروزه جامعه ما را به چالش کشیده است/مسئولان باید مردمی باشند و همه را به یک چشم ببینند
هم فقر و هم فساد امروزه جامعه ما را به چالش کشیده است/مسئولان باید مردمی باشند و همه را به یک چشم ببینند 3
امام جمعه موقت باشت گفت: مسئولین الویت بندی در هزینه ها و برنامه ریزی ها داشته باشند و به ویژه برای رفع فقر و فساد در جامعه تلاش کنند.

حجت الاسلام سید حبیب بلادی نژاد امام جمعه موقت شهرستان باشت در خطبه های این هفته باشت ضمن اشاره به حکم تلفیض ریاست محترم جمهوری توسط مقام معظم رهبری عنوان مرد: در بیانات مقام معظم رهبری در این مراسم چند نکته را فرمایش کردند از جمله:ریاست جمهور و مسئولین همراه و به طبع مسئولینی که انتخاب می شوند بدانند مسئولیت یک امانت است در دست این روسا،و انسان باید امانت داری کند.

 

 

وی افزود: مسئولین الویت بندی در هزینه ها و برنامه ریزی ها داشته باشند و به ویژه برای رفع فقر و فساد در جامعه تلاش کنند.

 

 

امام جمعه موقت باشت اظهار کرد: هم فقر و هم فساد امروزه جامعه ما را به چالش کشیده است.برنامه ششم توسعه یکسالی است که عقب افتاده و باید در این موضوع تدبیری اندیشیده شود.

 

 

وی گفت: بین طوایف و جناح های سیاسی نکند با قلمی و یا تریبونی بین مردم دو دستگی ایجاد شود.

 

 

بلادی نژاد ضمن اشاره به قبول نظرات مخالفین  در دولت گفت: اگر مخالف سیاست دولت کسی بخواهد حرف بزند برای رضای خداوند حرف بزند و اگر انتقادی است برای رضای خداوند باشد و رنجشی هم در بین ندارد.

 

این خطیب جمعه عنوان کرد: حضور در جمع مردم یعنی مسئولان مردمی باشند و همه را ببینند،و از یاد نبرید دشمنی دشمنان مارا که دشمان ما همیشه اماده هستند و نشانه گرفته اند کشورما را و بیکار ننشسته اند.

کازرون به دلیل انتقال آب خشک و بی‌آب شده است/باید فکری برای بیکاری مردم و کاهش کمیت و کیفیت خرما شود
دنبال کنید

 

وی افزود: سخن گوی مسئول سیاست خارجه اتهادیه امور اروپا بدون در نظر گرفتن نقض برجام توسط دولت آمریکا مدعی شد تا کنون تمام طرف ها به آن ها پایند هستند و خلاف آن کاری صورت نگرفته است .

 

 

بلادی گفت: دشمن ما همیشه اماده است،آمریکا تحریم میکند و اتحادیه اروپا با آنها همراهی میکنند.همه از یک قماش هستند و همگی دشمن نظام جمهوری اسلامی هستند.

 

امام جمعه موقت باشت به لزوم کار قوی و جهادی در عرصه فرهنگی،اقتصادی،نظامی،توکل برخدا اشاره و گفت: وعده خداوند متعال است که هرکسی بر آن توکل کردبه پیروزی می رسد. 

 

بلادی گفت: صدور فرمان مشروطیت اسلامی ۱۴مرداد ماه در سال ۱۲۸۵ بنام روز حقوق بشر اسلامی و مرامت اسلامی  است.فرمان مشروطیت در اصل تشکیل شورای ملی است .

 

وی ادامه داد: امروزه مشروطه مشروعه در کشور است و مردم سالاری دینی که مردم بر مردم حکومت کنند،خداوند را برای این نعمت سپاس گذار هستیم.

 

بلادی به ۱۷مرداد ماه روز خبرنگار اشاره و ضمن تبریک به این قشر زحمت کش گفت: شورای فرهنگ عمومی این روز را بنام خبرگزار نام گذاری کرده است. ویژگی های خبرنگاران و قلم به دستان ما سه مورد است ؛ذوق و استعداد در این امر که باید خوش گفتار باشد ،سرعت عمل داشته باشند،حق طلبی داشته باشند و برای رضای خداوند حرکت کنندو حرف بزنند.

 

 

وی افزود: پیامبر فرمودند ؛حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراسید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi