شماره : 35188
۱۰ / ۵ / ۱۳۹۶ - ۱:۱۸

منابع مالی صداوسیما با حجم عملکرد،صدا و سیما همخوانی ندارد

تاجگردون گفت: منابع مالی صداوسیما با حجم عملکرد، کارکردهای متفاوت و گستردگی فعالیتهای سازمان صدا و سیما همخوانی ندارد. وی در حاشیه همایش ۲ روزه معاونان صدای استان های رسانه ملی که در یاسوج در حال برگزاری است گفت: همه نمایندگان مجلس و حتی مردم متفق القول و بر این باورند که بین حجم سنگین فعالیتهای

تاجگردون گفت: منابع مالی صداوسیما با حجم عملکرد، کارکردهای متفاوت و گستردگی فعالیتهای سازمان صدا و سیما همخوانی ندارد.

وی در حاشیه همایش ۲ روزه معاونان صدای استان های رسانه ملی که در یاسوج در حال برگزاری است گفت: همه نمایندگان مجلس و حتی مردم متفق القول و بر این باورند که بین حجم سنگین فعالیتهای رسانه ملی با اعتبارات تناسبی وجود ندارد و کمبود منابع مالی بر توسعه کمی و کیفی برنامه های این نهاد بزرگ فرهنگی تاثیر سوء گذاشته است.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به نقش بی بدیل رسانه ملی و اعتقاد مجلس و مسئولان به این نقش اشاره کرد و افزود: با توجه به رسالت خطیر صدا و سیما در اطلاع رسانی و گسترش شبکه ها و گستردگی فعالیتها باید توجه ویژه ای به تامین منابع مالی این سازمان داشت و مبنای نمایندگان مجلس بر کمک به رسانه ملی است.

وی با اشاره به اینکه توقعات زیاد نگاههای متفاوت و سلیقه های متعدد بار سنگین رسانه ملی را سنگین تر کرده است ادامه داد: نگاه مجلس شورای اسلامی به مدیریت فعلی و رویکرد جدید نحوه تعامل رسانه با قوای سه گانه مثبت و خوشبینانه است و امیدواریم مجلس هم متناسب با تعامل سازنده رسانه ملی نقش تعدیل کننده ای بین صداو سیما و دولت ایفا کند.

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 35188 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز سه شنبه 10 مرداد 1396 ساعت ۰۱:۱۸:۳۰
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر