جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اگر می توانستند مادر تحریم ها را هم بزک می کردند

رسانه ها، دیدبان امنیت و منافع هر کشورند. وقتی پای دشمنی و تهدیدی در میان است، آنها باید زودتر از همه رصد کنند ، هشدار بدهند و مقابله کنند. اما برخی از این دیدبان ها وقتی دچار وارونگی ماموریت شوند، به جای زدن آژیر خطر، لالایی خواب می خوانند و توجه عوام و خواص را

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35153
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱

کرونا :

اگر می توانستند مادر تحریم ها را هم بزک می کردند

رسانه ها، دیدبان امنیت و منافع هر کشورند. وقتی پای دشمنی و تهدیدی در میان است، آنها باید زودتر از همه رصد کنند ، هشدار بدهند و مقابله کنند.

اما برخی از این دیدبان ها وقتی دچار وارونگی ماموریت شوند، به جای زدن آژیر خطر، لالایی خواب می خوانند و توجه عوام و خواص را پرت می کنند. یا حد اکثر ، به روش کبک سرشان را زیر برف می کنند تا نبینند! یا رویشان را سمت دیگر می کنند که مثلا بگویند حواسشان نیست.

روزنامه هایی را می شناسیم که دو سال پیش – به اعتراف مدیر مسئول روزنامه زنجیره ای شرق – مشغول بزک توافق با آمریکا بودند و هر نوع اما و اگر درباره چفت و بست برجام و تضمین تعهدات طرف مقابل در لغو تحریم ها را با شیوه های فاشیستی هو می کردند.

همان ها اکنون که دموکرات ها و جمهوری خواهان کنگره آمریکا با اتفاق آرا (به استثنای ۳ نماینده جمهوریخواه از مجموع ۴۲۲ نماینده) ، تحریم های گسترده موسوم به “مادر تحریم ها ” را به تصویب رسانده و حکم مرگ کامل برجام را صادر کرده اند، انگار نه انگار که چنین تهاجمی اتفاق افتاده و باید دعوت به میدان آمدن و بستن راه دشمن بدعهد کرد؛ آتش دعوا و درگیری های داخلی یا مسائل حاشیه ای را گرم کرده اند تا لگدکوب شدن چندباره توافق را نبینند و به مردم پاسخگو نباشند.

این طیف برایشان مقدور نیست و گرنه همین “مادر تحریم ها” را هم بزک می کردند.

آنها در خوشبینانه ترین تحلیل، اهلیت دیدبانی ندارند؛ بماند که برخی از آنها پایگاه مطبوعاتی و مجرای نفوذ دشمن برای دادن آدرس های گمراه کننده به مردم و مراکز تصمیم ساز هستند. برخی از آنها قبلا خلع سلاح شده و برخی دیگر به خدمت بیگانگان در آمده اند.

امواج اصلاح طلبی
دنبال کنید

تیتر و عکس صفحه اول برخی روزنامه ها را مرور کنید… .

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi