شماره : 35082
۲۶ / ۴ / ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

چراغ سبز تاجگردون / تثبیت و انتخاب مجدد شهردار دوگنبدان

با نزدیک شدن به اتمام دوره چهارم فعالیت‌های شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور انتخاب شهردار یکی از چالش‌های مهم اعضاهای شورای شهر و دغدغه بسیاری از شهروندان شده است. گچساران به مرکزیت شهر دوگنبدان نیز یکی از شهرستان‌های مهم و پرجمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد است که به نوعی به صورت خاص با

با نزدیک شدن به اتمام دوره چهارم فعالیت‌های شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور انتخاب شهردار یکی از چالش‌های مهم اعضاهای شورای شهر و دغدغه بسیاری از شهروندان شده است.

گچساران به مرکزیت شهر دوگنبدان نیز یکی از شهرستان‌های مهم و پرجمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد است که به نوعی به صورت خاص با این چالش روبرو شده است و انتخاب شهردار برای شهر دوگنبدان یکی از علامت‌های سوال بزرگ این روزهای مردم این شهر به شمار می‌رود.

حبیب‌الله عاملی مقدم، مسلم کرمی، سید ناصر حسینی، کیانوش بلوطی، رمضان عباسی، افضل نظری و نرگس زارعیان به عنوان اعضای اصلی پنجمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان به طور قطع این روزها درگیر مهم‌ترین انتخاب سیاسی اجتماعی خود هستند و البته در این خصوص باید گفت رایزنی و جلسات متعددی نیز صورت گرفته تا شهرداری دوگنبدان به نوعی مدیر ارشد خود را بشناسد.

تحلیل و گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص انتخاب شهردار دوگنبدان در محافل مختلف مطرح شده است اما به نظر می‌رسد مهم‌ترین گزینه‌های بولد محافل این روزهای انتخاب شهردار دوگنبدان اردوان زینل‌زاده شهردار کنونی و مهدی اکبری از کارکنان شهرداری باشد.به نوعی می‌توان گفت اکبری چهره‌ای ناشناخته و فاقد رزومه شاخص برای عوام است البته به نظر می‌رسد حضور پررنگ وی در میتینگ‌های مختلف انتخاباتی اصلاح‌طلبان از میرحسین موسوی گرفته تا حسن روحانی تنها شاخصه سیاسی اجتماعی وی باشد و انتخاب وی به عنوان شهردار دوگنبدان می‌تواند این شائبه را پررنگ کند که پشت پرده این انتخاب تفکرات و لابی‌گری‌های سیاسی است و البته گمانه‌های نیز بر توافق اعضای جدید برای انتخاب وی مطرح شده است!

مسئولیت پیگیری استقلال اقلیم کردستان برعهده شخص بارزانی است
دنبال کنید

اما گزینه دوم اردوان زینل‌زاده شهردار کنونی دوگنبدان است که آخرین روزهای مدیریت خود را بر شهرداری در دوره چهارم شوراهای شهر و روستا می‌گذراند، زینل‌زاده دارای سوابق و روزومه مفصل مدیریتی در سطح استان و شهر دوگنبدان است و عملکرد وی نیز حی و حاضر اما برخی از گمانه‌ها نیز حکایت از اتفاق نظر برخی از اعضای جدید شورا برای تثبیت و انتخاب مجدد وی به عنوان شهردار دوگنبدان دارد با این نکته که براساس برخی اظهارنظرها چراغ سبز تاجگردون در این خصوص زده شده است!

زینل‌زاده بالطبع دارای موافقان و مخالفانی نیز است و این موضوع را شورای چهارم و انتخاب مجدد او پس از استعفایش به خوبی خود نشان داد اما باید دید تصمیم نهایی شورای جدید که تنها کیانوش بلوطی از حامیان زینل‌زاده را از دور چهارم همراه خود دارد چه خواهد بود؟

 

خبرآوران

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 35082 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت ۱۲:۲۷:۲۷
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر