شماره : 35070
۲۲ / ۴ / ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴

مدت زمان قرارداد ساخت پروژه پردیس هنری گچساران ۱۸ ماه می باشد

پروژه پردیس هنری گچساران که در مهرماه سال ۹۴ کلنگ‌زنی شده است و قرار بر آن بود که در سال ۹۵ و به گفته فرماندار در توزیع اعتبارات شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی اعتبار خوبی به حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دهند. در همین راستا در تاریخ ۲۰ تیر ۹۶  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

پروژه پردیس هنری گچساران که در مهرماه سال ۹۴ کلنگ‌زنی شده است و قرار بر آن بود که در سال ۹۵ و به گفته فرماندار در توزیع اعتبارات شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی اعتبار خوبی به حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دهند.

در همین راستا در تاریخ ۲۰ تیر ۹۶  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در حاشیه بازدید از روند شروع بکار مجتمع بزرگ پردیس هنری این شهرستان اظهار داشت: این پردیس هنری (منبع یک رسانه محلی :در زمینی به مساحت ده هزار مترمربع) و با زیربنای شش هزار و ۳۰۰ مترمربع ساخته خواهد شد و مدت زمان قرارداد ساخت آن ۱۸ ماه می باشد.

امیرحسین نوروزی افزود: مجتمع پردیس هنری گچساران با اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و دو درصد نفت احداث می شود.

نوروزی عنوان کرد: این پردیس هنری از بخش های مختلفی از جمله سالن موسیقی، سالن همایش و برنامه های عمومی، سالن پلاتو، نگارخانه، گالری، موزه، سینما، گیم نت، کافی نت، سالن کنفرانس، کتابخانه تخصصی، مجموعه اداری، گالری و سالن اجتماعات تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: گچساران با قدمت ۶۰ ساله تاکنون هنرمندان مطرحی را در عرصه ملی و بین المللی معرفی کرده که نبود چنین فضاها و مجتمع های هنری از نقاط ضعف هنر این شهرستان بوده است.

نوروزی در پایان گفت: احداث این مجتمع بی نظیر هنری با تلاش ها و پیگیری های نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت صورت گرفت که با بهره برداری از این طرح بزرگ نیاز به فضاهای فرهنگی برای هنرمندان و هنردوستان این شهرستان تا ۵۰ سال آینده تأمین خواهد شد.

برگزاری آئین گرامیداشت شهدای آتشنشان پلاسکو در شهرستان کنگاور
دنبال کنید

 

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 35070 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز پنجشنبه 22 تیر 1396 ساعت ۲۲:۳۴:۰۱
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر