پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدت زمان قرارداد ساخت پروژه پردیس هنری گچساران ۱۸ ماه می باشد

پروژه پردیس هنری گچساران که در مهرماه سال ۹۴ کلنگ‌زنی شده است و قرار بر آن بود که در سال ۹۵ و به گفته فرماندار در توزیع اعتبارات شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی اعتبار خوبی به حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دهند. در همین راستا در تاریخ ۲۰ تیر ۹۶  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35070
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴

کرونا :

مدت زمان قرارداد ساخت پروژه پردیس هنری گچساران ۱۸ ماه می باشد

پروژه پردیس هنری گچساران که در مهرماه سال ۹۴ کلنگ‌زنی شده است و قرار بر آن بود که در سال ۹۵ و به گفته فرماندار در توزیع اعتبارات شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی اعتبار خوبی به حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دهند.

در همین راستا در تاریخ ۲۰ تیر ۹۶  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در حاشیه بازدید از روند شروع بکار مجتمع بزرگ پردیس هنری این شهرستان اظهار داشت: این پردیس هنری (منبع یک رسانه محلی :در زمینی به مساحت ده هزار مترمربع) و با زیربنای شش هزار و ۳۰۰ مترمربع ساخته خواهد شد و مدت زمان قرارداد ساخت آن ۱۸ ماه می باشد.

امیرحسین نوروزی افزود: مجتمع پردیس هنری گچساران با اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و دو درصد نفت احداث می شود.

نوروزی عنوان کرد: این پردیس هنری از بخش های مختلفی از جمله سالن موسیقی، سالن همایش و برنامه های عمومی، سالن پلاتو، نگارخانه، گالری، موزه، سینما، گیم نت، کافی نت، سالن کنفرانس، کتابخانه تخصصی، مجموعه اداری، گالری و سالن اجتماعات تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: گچساران با قدمت ۶۰ ساله تاکنون هنرمندان مطرحی را در عرصه ملی و بین المللی معرفی کرده که نبود چنین فضاها و مجتمع های هنری از نقاط ضعف هنر این شهرستان بوده است.

نوروزی در پایان گفت: احداث این مجتمع بی نظیر هنری با تلاش ها و پیگیری های نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت صورت گرفت که با بهره برداری از این طرح بزرگ نیاز به فضاهای فرهنگی برای هنرمندان و هنردوستان این شهرستان تا ۵۰ سال آینده تأمین خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور به گچساران سفر می‌کند
دنبال کنید

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi