جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

به خیالتان می‌ترسم؟ آرزوی من این است، اگر چه خاک کفش شهدا هم نمی‌شوم

حجت‌الاسلام سیدامین‌الله حجازی در بخشی از خطبه دوم نماز جمعه این هفته گچساران با اشاره به برخی رفتارها علیه وی که او آن را تهدید و تطمیع عنوان کرد، گفت: از هیچ احدی با لطف و عنایت پروردگار به اندازه سرسوزنی واهمه ندارم، از هیچ کس. وی با لحنی تند و بروافروخته افزود: به همه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 34822
تاریخ انتشار : جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

کرونا :

به خیالتان می‌ترسم؟ آرزوی من این است، اگر چه خاک کفش شهدا هم نمی‌شوم

حجت‌الاسلام سیدامین‌الله حجازی در بخشی از خطبه دوم نماز جمعه این هفته گچساران با اشاره به برخی رفتارها علیه وی که او آن را تهدید و تطمیع عنوان کرد، گفت: از هیچ احدی با لطف و عنایت پروردگار به اندازه سرسوزنی واهمه ندارم، از هیچ کس.
وی با لحنی تند و بروافروخته افزود: به همه می‌گویم حجازی طلبه‌ای ضعیف و ناتوان اما یازهرا می‌گوید یا حسین می‌گوید و اجازه نمی‌دهد کسانی که لقمه نامناسب خورده‌اند بر مملکت حکومت کنند.
امام جمعه گچساران تصریح کرد: به خیالتان می‌ترسم؟ آروزی من این است ،اگر چه خاک کفش شهدا هم نمی‌شوم اما آرزوی من این است که روزی ایجاد شود با شهادت و مرگ سرخ وخونین بمیرم.
حجازی ادامه داد: در بسیاری از مواقع تلاش کرده‌اید با تطمیع رفتار کنید اما زورتان نرسید و امروز با تهدید وارد شده‌اید.
وی تاکید کرد: نه با تطمیع و نه با تهدید سرجای خود بنشینید اگر بار دیگر تهدید تکرار شد قضیه شکل دیگری پیدا خواهد کرد و در آن روز بسیج، سپاه متدینین، اهل مسجد، محرومان و پابرهنگان و انقلابیون به میدان می‌آیند و دستور خواهند گرفت.

به خیالتان می‌ترسم؟ آرزوی من این است، اگر چه خاک کفش شهدا هم نمی‌شوم 5

نماز جمعه بعد از انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶ / گچساران

به خیالتان می‌ترسم؟ آرزوی من این است، اگر چه خاک کفش شهدا هم نمی‌شوم 6 به خیالتان می‌ترسم؟ آرزوی من این است، اگر چه خاک کفش شهدا هم نمی‌شوم 7 به خیالتان می‌ترسم؟ آرزوی من این است، اگر چه خاک کفش شهدا هم نمی‌شوم 8

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi