شماره : 34539
۲۰ / ۲ / ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷

نگرانی نسبت به عملکرد صدا و سیما/اخیرا نیز برنامه طنزی پخش شد که تماما نقد دولت فعلی و وزرا بود

یک عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری از ابراز نگرانی اعضای این هیات نسبت به عملکرد صدا و سیما در ایام تبلیغات انتخاباتی خبر داد.

یک عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری از ابراز نگرانی اعضای این هیات نسبت به عملکرد صدا و سیما در ایام تبلیغات انتخاباتی خبر داد.

غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مجموع عملکرد صدا و سیما در ایام تبلیغات انتخاباتی رفتار مناسبی را نشان نمی دهد. این موضوع در جلسه هیات اجرایی هم مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اخیرا نیز برنامه طنزی پخش شد که تماما نقد دولت فعلی و وزرا بود.

وی با بیان اینکه صدا و سیما باید رویکرد یکسانی نسبت به همه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری داشته باشد، یادآور شد: همه فعالیت‌های صد او سیما محدود به مناظره تلویزیونی نیست، بلکه باید به کل این برنامه‌ها توجه کرد.

تاجگردون خاطرنشان کرد: اکثریت اعضای هیات اجرایی انتخابات نسبت به عملکرد صدا و سیما ابراز نگرانی کرده‌اند، اگرچه قانون در این زمینه قدری ابهام دارد و انتظار برخورد مناسب در کوتاه مدت را نداریم.

نماینده مردم گچساران در مجلس با بیان اینکه پوشش خبرهای رئیس جمهور در سقف زمانی پیش بینی شده انجام می شود، افزود: چند روز است پوشش فعالیت های رئیس جمهور را به شکل جداگانه نداریم البته اگر  وزرا افتتاحی دارند باید نشان داده شود که این کار انجام نمی شود. در واقع می توان پوشش فعالیت های دولت را داشت.

این عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری درباره پاره کردن بنرهای تبلیغاتی حسن روحانی نیز گفت: این رفتار همیشه در ایام انتخابات وجود داشته، اما جواب عکس به آن داده شده است. در سال ۷۶ این رفتار را در مورد بنرهای آقای خاتمی شاهد بودیم و اکنون هم خیلی علنی بنرها را پاره می کنند و حتی از کارشان فیلم می‌گیرند که بسیار کار زشتی است.

پیام تبریک باشگاه نفت و گاز گچساران به داوران ایرانی برترآسیا
دنبال کنید

وی خاطر نشان کرد:  از کاندیداها می خواهیم به هوادارانشان توصیه کنند این موارد تکرار نشود چرا که تخلف انتخاباتی محسوب می شود، اگرچه قانون با این تخلفات فرسایشی برخورد می کند و زود به نتیجه نمی رسد.

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 34539 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت ۱۵:۳۷:۵۳
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر