شماره : 34331
۱۶ / ۲ / ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

مسئولین استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام درگذشت حجت السلام پرویز خواجه زاده امام جمعه موقت گچساران را تسلیت گفتند

مسئولین استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان گچساران و اشخاص حقیقی و حقوقی و تشکل ها با ارسال پیام های جداگانه درگذشت حجت السلام پرویز خواجه زاده امام جمعه موقت گچساران را تسلیت گفتند.

مسئولین استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان گچساران و اشخاص حقیقی و حقوقی و تشکل ها با ارسال پیام های جداگانه درگذشت حجت السلام پرویز خواجه زاده امام جمعه موقت گچساران را تسلیت گفتند.

متن پیام‌های ارسالی به شرح زیر است؛

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراى اسلامى، رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات

شیخ ارزشمند و مهربان و معتدل شهرمان به دیار حق شتافت.

تسلیت به خانواده معظم شهید خواجه زاده و مردم شریف گچساران و طایفه بزرگ فتح


آیت‌الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد

فوت اسف انگیز روحانی فاضل و استاد دانشگاه حجت الاسلام و المسلمین خواجه زاده موجب تالم همگان گردید. عنصری هماره زنده در عرصه فرهنگی، با نشاط در عرصه تعلیم، و با عزم در عرصه سیاسی از میان ما رفت و مردم منطقه را در غم و اندوه فرو برد. بدون تردید تربیت شدگان او ادامه دهنده راه او خواهند بود. این ضایعه مولمه را به مردم شریف و قدرشناس، خصوصا دوستان، همفکران و همراهان علمی و تبلیغ دینی ایشان بالاخص به خانواده عزیز و فرهنگی و بستگان وی تسلیت عرض می کنم و  صبر و اجر از پروردگار متعال مسئلت دارم. روح آن فقید قرین رحمت و رضوان باد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، هیات رئیسه ، استادان و کارکنان  دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج

اناللّه وَ اِنّا اِلَیْهِ راجِعوُن

با نهایت تأسف و تأثر درگذشت ناگهانی همکار عزیزمان حجت السلام والمسلمین حاج آقا خواجه زاده(امام جمعه موقت شهرستان گچساران و معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران) که به دلیل عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت به بیت داغدار ، دانشگاهیان و مردم شریف گچساران تسلیت عرض می نمائیم.
هرچند که تاب فراق و هجران سخت و دشوار است، لیکن تقدیر الهی را جز صبر و بردباری چاره ای نیست.

از خدواند بزرگ برای آن سفر کرده غفران واسعه الهی و برای کلیه بازماندگان محترم صبری جمیل و اجری جزیل را مسئلت می داریم.

روحش شاد یادش گرامی


سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد
انا لله و انا الیه راجعون
سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد رحلت جانسوز روحانی انقلابی و مردمی امام جمعه موقت شهر گچساران و استاد و معاون دانشگاه ازاد اسلامی واحد گچساران را به اعضای هیات علمی دانشگاههای استان وروحانیت معظم و خانواده محترم و دوستان فرهنگی و دانشگاهی ان یار سفر کرده تسلیت عرض می نماید و از خداوند غفار برای ایشان طلب رحمت و برای بازماندگان صبر وشکیبائی طلب می کنیم.


بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد

انالله و اناالیه راجعون
خبر درگذشت ناگهانی روحانی جلیل القدر حجه السلام دکتر خواجه زاده ، امام جمعه موقت گچساران ومعاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران ،موجب اندوه فراوان و غم بزرگی بر جامعه دانشجویی استان ،خصوصا شهرستان های گچساران و باشت شد. مرحوم خواجه زاده الگو و پشتیبانی قابل اتکا برای آحاد دانشجویان ،خصوصا دانشجویان انقلابی و تشکل های دانشجویی بود . خدمات و هدایت های معنوی و علمی آن روحانی وارسته ،به قشر دانشجو و آحاد جامعه نه تنها در گچساران ،بلکه در سراسر استان ،زبانزد خاص و عام بود و خواهد بود. کلاس های درس و کرسی های پر شور و شعور دانشجویی آن مرحوم ، حمایت از دانشجویان انقلابی ، روشنگری  ها ، ولایتمداری ، مردم داری و محل مراجعه همه متدینین ،مقبولیت بی نظیر ایشان برای همه سلایق و گروهای مردمی و دانشجویی ، از ویژگی های برجسته  آن معلم اخلاق و روحانی معنوی مردمی بود،که هرگز فراموش نخواهد شد و الگویی برای همه ارادتمندان و شاگردان ایشان خواهد بود .
بسیج دانشجویی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد با نهایت تاسف و تاثر این مصیبت بزرگ و غمبار را به جامعه روحانیت، جامعه دانشجویی و همه مردم استان بویژه مردم شهرستان های گچساران و باشت، خصوصا خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند برای آن عزیز به حق پیوسته غفران افزون الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت داریم.


باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران
انالله و اناالیه راجعون

مردم شهید پرور و قدر شناس گچساران امروزدر غم از دست دادن انسانی بزرگ و با اخلاق آموزش دیده درمکتب اسلام و امام خمینی (ره) از خانواده معزز شهدا که همواره صداقت و متانت را در گفتار و اعمال خود ترک نکرد، عزادار شده اند. جامعه ورزش نفت و گاز گچساران نیز که همواره مرحوم حجت الاسلام دکتر پرویز خواجه زاده را به عنوان یک روحانی مجاهد و مخلص به عنوان الگو اخلاق و پهلوانی ورزشکاران قرارداده است این ضایعه بزرگ و تاسف برانگیز را خدمت خانواده معزز ایشان، مردم شهیدپرور گچساران و امام جمعه شهرستان تسلیت عرض می نماید. از خداوندمتعال برای این روحانی شریف مغفرت الهی و برای بازماندگان و مردم داغدار گچساران صبر را خواستاریم .

رفتار انگلیس در زمینه دخالت امورداخلی ایران باید تغییر کند
دنبال کنید

مدیریت، دست اندرکاران، مربیان و ورزشکاران


شهردار دوگنبدان

هو الباقی

فقدان  روحانی جلیل القدر حجت الاسلام خواجه زاده که سراسر عمر شریف و پرخیر و برکت خویش را در مسیر ترویج احکام غنی اسلام ناب محمدی(ص) و خدمت بی منت و صادقانه به مردم سپری کرده بود به مصداق  حدیث شریفه “اذا مات العالم ثلم فی الاسلام سلمه لا یسدها شیء” سلمه ای بزرگ و جبران ناپذیر است. این مرد الهی با تبعیت از سیره متعالی،  ساده زیست و در خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان ذره ای فروگذاری نکرد. بی شک مردم شریف، قدرشناس و عالم دوست این دیار خدمات ارزشمند آن زاهد راه حق را پاس داشته و اقدامات ارزنده ایشان هرگز از یادها و خاطره ها پاک نخواهد شد.

حجت الاسلام خواجه زاده  روحانی مجاهد و نستوه در مقاطع مختلف مبارزه تا پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن، با تلاشی خستگی­ ناپذیر در عرصه ‏های مختلف دینی، فرهنگی و سیاسی، منشأ خدمات ارزشمندی شد

هجرت این عالم ربانی از جهان مادی بسوی عالم باقی ضایعه ای جانگداز است و اینجانب این فراق را به بیت مکرم ایشان ،  جامعه روحانیت و جامعه فرهنگیان و دانشگاهیان وشاگردان و علاقمندان، به‏ ویژه مردم شریف گچساران صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همجواری با اولیاء الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت ‌دارم.

 

اردلان زینل زاده

شهردار دوگنبدان


ستاد انتخاباتی حسن روحانی در گچساران
إِنَّا للّه و إِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
خبر در گذشت حجت الاسلام و المسلمین خواجه زاده موجب تاثر و تالم اهالی محترم شهرستان گچساران و بخصوص جامعه دانشگاهی و تشکلهای سیاسی گشت.
انسانی پاک نهاد که ورای اندیشه حزبی، به صداقت و اخلاق حسنه شهره بود، او که همیشه شوق معشوق و پرواز در ملکوت داشت به آرزوی خود رسید و از قیل و قال عالم فانی گذر کرد و مقیم حریم حرم یار شد.
بی شک درگذشت دکتر خواجه زاده ضایعه ای اسفناک و اندوهبار برای شهرستان گچساران و اندیشمندان و نخبگان و سیاسیون این دیار است.
ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در شهرستان گچساران رحلت عالم بزرگوار و روحانی جلیل القدر حجت الاسلام و المسلمین دکتر خواجه زاده را به خانواده ایشان و معرفت شناسان و دانشگاهیان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم مغفرت الهی و برای  بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نماید.
اللهم إنا لا نعلم منه إلا خیراً
روحش شاد و با اولیاء و اوصیاء محشور باد


جوانان مذهبی و نمازگزاران و هئیت امنای مسجد شهیدان

بازگشت همه بسوی اوست

مسجدمان دوباره عزا دار شد؛

به گلدسته هایش بیرق سیاه بزنیم؛

چهار ستونش را سیاه پوشش کنیم؛

این روزها بجای جشن و سرور پیرهن های سیاهمان را بپوشیم؛

محراب مسجدمان دیگر منتظر نماند؛

امروز دیگر نماز مغرب و عشایی برقرار نیست؛

مغازه داران خیابان هلال احمر امروز عصر دیگر به انتظار ننشینند تا شیخ با اخلاق با گشاده رویی در بازارچه قدم بزند و خرید کند؛

جوانان مسجد منتظر نباشید این بار نمازتان وضو نمیخواهد،

پیش نماز ندارید…

اینبار به او اقتدا نخواهیم کرد

دیگر منتظر سلام گرم شیخ تان نباشید که یک به یک سراغتان بیاید؛

دیگر کسی نیست که از غیبتتان در مسجد کنجکاو دلیل نیامدنتان باشد؛

دیگر شیخی نیست که نقطه اتحاد همه مان باشد؛

دیگر شیخی نیست که استعفا دهد و نماینده به رییس دانشگاه بگویند با استعفای ایشان موافقت نشود؛

دیگر شیخی نداریم که در محیط بزرگ و تاثیرگذار مذهبی در اختیارش استفاده سیاسی نکند حتی بنفع خودش؛

پیروزی والیبال نشسته نفت و گاز گچساران در رقابتهای لیگ دسته اول
دنبال کنید

بلی

ایشان هم رفت و تنهایمان گذاشت

مسجدمان دیگر بوی شیخ مان را نمیدهد و یه شهدای مسجدمان،هیئت امنای فقیدمان و خادم دوست داشتنی مان و ذاکر اهل بیت و پهلوانمان پیوست.

تیمشان کامل شد در بهشت مسجد شهیدانی راه بیاندازید و نماز بپا دارند و روضه حضرت زهرا بخوانند و عزاداری کنند.

از طرف تک تک جوانان مذهبی و نماز گزاران و هیئت امنای مسجد شهیدان عروج ملکوتی حضرت حجه الاسلام والمسلمین شیخ پرویز خواجه راه را به بیت مکرمشان، مسئولین محترم شهرستان و مردم شریف گچساران تسلیت عرض میکنیم و امیدواریم راهش الگویمان گردد و خداوند متعال بهشت برین را نتیجه اعمالش قرار دهد.

روحش شاد و یادش گرامی


رحمان حاجی اصل کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی دوگنبدان

خبر درگذشت عالم ربانی ومجاهد نستوه حضرت حجه الاسلام  والمسلمین خواجه زاده امام جمعه موقت شهرستان گچساران،،، مردم شریف گچساران را درغمی عجیب قرار داد.بسیجی خستگی ناپذیری که لبخندش باجذابیتی خواص ودوس داشتنی بر هیچکس پوشیده نبودباید بخود آییم و راه او را ادامه دهیم.لذا به نوبه خود این مصیب گران واین اندوه جانکاه را به بیت شریف این بزرگوار ومردم شهید پرور و قهرمان پرورگچساران تسلیت عرض نموده وبرای بازماندگان صبر اجر را خواستارم.ارادتمند شما رحمان حاجی اصل کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دوگنبدان.


نرگس زارعیان آبدهگاه کاندیدای پنجمین دوره شورای شهر دوگنبدان

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم وارسته و مجاهد خستگی ناپذیر ، حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حاج شیخ پرویز خواجه زاده امام جمعه موقت  گرانقدر  شهرستان گچساران که بیان شیوایش در منابر و خطبه‌های نماز جمعه، همواره نمایانگر تدین و عشق او به شریعت احمدی و دین محمدی بود، موجب تاثر و تاسف عمیق گردید.

اینجانبه این ضایعه دردناک را به مردم شریف شهرستان گچساران، بیت محترم و فرزندان گرامی ایشان طایفه بزرگ فتح  و به همه روحانیون و طلاب و اهل منبر و خطابه تسلیت عرض نموده، برای روح بزرگش علو درجات آرزو کرده و برای بازماندگان و علاقه‌مندان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند بزرگ مسئلت دارم

 

نرگس زارعیان آبدهگاه


ستاد انتخاباتی حسن روحانی در گچساران

به نام خدا

إِنَّا للّه و إِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

خبر در گذشت حجت الاسلام و المسلمین خواجه زاده موجب تاثر و تالم اهالی محترم شهرستان گچساران و بخصوص جامعه دانشگاهی و تشکلهای سیاسی گشت.

انسانی پاک نهاد که ورای اندیشه حزبی، به صداقت و اخلاق حسنه شهره بود، او که همیشه شوق معشوق و پرواز در ملکوت داشت به آرزوی خود رسید و از قیل و قال عالم فانی گذر کرد و مقیم حریم حرم یار شد.

بی شک درگذشت دکتر خواجه زاده ضایعه ای اسفناک و اندوهبار برای شهرستان گچساران و اندیشمندان و نخبگان و سیاسیون این دیار است.

ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در شهرستان گچساران رحلت عالم بزرگوار و روحانی جلیل القدر حجت الاسلام و المسلمین دکتر خواجه زاده را به خانواده ایشان و معرفت شناسان و دانشگاهیان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم مغفرت الهی و برای  بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نماید.

اللهم إنا لا نعلم منه إلا خیراً

روحش شاد و با اولیاء و اوصیاء محشور باد

۱۶/۲/۹۶

ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در گچساران


سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مدیر کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان

انا الله و اناالیه راجعون

در روزهای نورانی شعبان المعظم که شوق بهارانتظارفرج در جان ها افتاده بود, خبر ارتحال عالم ربانی, مصلح معنوی, عارف به حق, حجت الاسلام و المسلمین مرحوم خواجه زاده روحمان را خزان زده کرد و برگ غم از شاخسار جانمان فرود انداخت.

ان عزیز عزتمند و وارث علم معصومین وعلوم دانشکاهی, مایه تسکین قلب فرهیختگان و محرومین بود و اسباب تسلای دل داغ دار و مغمومین. رحمت واسعه ای بود برای مجذوبان دیار علم واخلاق.

این ضایعه جان سوز و این خسارت جبران ناپذیر را بر بیت مکرم ومریدان مشی ومرام ولائیش وشاگردان مکتبش ومردم عزیزگچساران وباشت تسلیت عرض نموده و ازعزت بخش ازلی و ابدی, عزت وهمنشبنی بابرادرشهید ان عبد عزیز وصالح حق را در سرای باقی, خواستارم.

سیدلطف الله سپهر

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مدیر کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 34331 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت ۱۳:۱۳:۵۳
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر