پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

خدارا شاکریم که سالم از فلسطین بازگشتیم /فلسطین، گچساران است?!!

پس از بازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اروند خرمشهر حواشی تامل برانگیزی رخ داد که قضاوت در خصوص همه آن مسائل در حیطه کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون قراردارد، اما مصاحبه های بازیکنان و کادر فنی تیم اروند خرمشهر برگرفته از یک قضاوت عجولانه و همراه با تهمت و حرمت شکنی نسبت به باشگاه نفت و مردم گچساران بوده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 34209
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸

کرونا :

خدارا شاکریم که سالم از فلسطین بازگشتیم /فلسطین، گچساران است?!!

براساس این گزارش، پس از مصاحبه های مختلف در جدیدترین این مصاحبه ها امین حجازی پور مدافع تیم اروند در گفتگو با فرتاک ورزشی و همچنین در کانال تلگرام اروند خرمشهر اعلام می کند خدارا شاکریم که سالم از فلسطین بازگشتیم و منظور این بازیکن از فلسطین، گچساران است و مردم گچساران را به اشغالگران فلسطین تشبیه کرده است.

این صحبت تامل برانگیز و خارج از اخلاق این بازیکن نسبت به مردم گچساران که صدها شهید و جانباز را در راه دفاع از آرمانهای اسلام و انقلاب در حفظ جان، مال و ناموس این کشور در آبادان و خرمشهر قهرمان فدا کرده اند بسیار تاسف بار و نگران کننده است.
هرچند مردم متدین و ولایتمدار گچساران حساب این بازیکن و تیمش را از سایر مردم دلاور و با غیرت آبادان و خرمشهر جدا می داند اما عدم نظارت مسئولان این تیم بر مصاحبه های بازیکنان موجب خدشه دار شدن احساسات مردم شهری شده که بسیاری از جوانان خود در راه آزادسازی خرمشهر قهرمان تقدیم کرده اند.

در این میان ضعف شدید سازمان لیگ فوتبال ایران بر برگزاری مسابقات مرحله دوم لیگ دسته دوم که با اتفاقات هفته گذشته در سه شهر برگزارکننده این رقابت ها برهمگان نمایان شده است با مصاحبه های نگران کننده بازیکنان و اعضای تیم اروند خرمشهر سمت وسویی پیدا می کند که در روزهای آینده برخورد شدید مسئولان باشگاه نفت و گاز گچساران را در پی خواهد داشت.

اوضاع نابسامان برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم در حالی ادامه دار شده که ممکن است در روزهای آینده مسئولان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که از مدعیان صعود به لیگ دسته اول است نشستی اضطراری با رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ داشته باشند.

جلالی: بهره‌وری نکته مغفول مانده اقتصاد ایران است/ اوداکی: ثروت یک کشور دلارهای نفتی نیست
دنبال کنید

اگر چه ورزش برای نزدیکی جوامع و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی کشور از اهمیت خاصی برخوردار است اما اینگونه برخوردها و تهمت های ناروا به مردمی که برای حفظ جان ، مال و ناموسشان این بار به یک رژیم اشغالگر و بی هویت تشبیه می شوند، شرایط را برای عبور آسان از کنار این تهمت بسیارسخت کرده است.

بی شک انتظار مردم گچساران و مسئولان باشگاه نفت در خصوص مصاحبه این بازیکن که از اعضای تیم اروند خرمشهر است از کمیته انضباطی و کمیته صیانت از اخلاق فدراسیون فوتبال برخورد شدید و قاطع خواهد بود تا بخشی از احساسات جریحه دار شده مردم این شهر را تسلی بخشد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi