جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

هنر انقلاب ریشه در باورهای فرهنگی مردم دارد

به گزارش کرونا نیوز ، فتاح محمدی عصر پنجشنبه در نشست هماهنگی هفته هنر افزود: با توجه به اینکه در آستانه  هفته هنر انقلاب  و سالروز شهادت شهید سید مرتضی اوینی قرار داریم باید این هنر و ادبیات پایداری و انقلاب برجسته شود و تلاش کنیم جامعه هدف بیشتری از برنامه های این هفته بهره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33799
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶

کرونا :

هنر انقلاب ریشه در باورهای فرهنگی مردم دارد

به گزارش کرونا نیوز ، فتاح محمدی عصر پنجشنبه در نشست هماهنگی هفته هنر افزود: با توجه به اینکه در آستانه  هفته هنر انقلاب  و سالروز شهادت شهید سید مرتضی اوینی قرار داریم باید این هنر و ادبیات پایداری و انقلاب برجسته شود و تلاش کنیم جامعه هدف بیشتری از برنامه های این هفته بهره ببرند.

وی بر لزوم برگزاری برخی از این برنامه های هفته هنر انقلاب در شهرستان های دیگر استان تاکید کرد.

محمدی همچنین تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ را نشانه اهمیت و جایگاه  این حوزه خواند و بیان داشت: اگر چه در سال های اخیر مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ها اولویت اصلی را به موضوع اقتصاد داده اند ولی همچنان در کلام ایشان اساس فرهنگ است و اخیرا نیز فرمودند: ما می توانیم در حوزه های نظامی و اقتصادی مقاومت کنیم ولی دشمن دنبال اثر گذاری در حوزه فرهنگ و ضربه زدن از طریق این حوزه است.

معاون سیاسی و امنیتی استان با اشاره به سختی های کار در حوزه فرهنگ گفت: ما دراین حوزه با تنوع و مشکلات زیادی مواجه هستیم  و هر اندازه هم کار شود باز نیاز به کار و تلاش است چرا که ما در این حوزه در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان شاهد نابرابری هایی زیادی هستیم.

وی در پایان با اعلام آمادگی برای همکاری و همراهی در برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی از سایر دستگاه های فرهنگی استان نیز خواست حوزه هنری را در برگزاری خوب و با کیفیت این برنامه ها یاری کنند.

هم چنین در ابتدای این نشست رئیس حوزه هنری استان با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی گزارش کرونا نیوزی از برنامه های پیش بینی شده در این هفته ارائه کرد.

کهگیلویه و بویراحمد در جمع آوری زکات رتبه برتر کشور را کسب کرد
دنبال کنید

 شریف اسلامی بر همکاری و هماهنگی با استانداری استان در اجرای برنامه های هفته انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: هر ساله از ۱۹ فروردین لغایت ۲۵ فروردین ویژه برنامه هایی به همین مناسبت برگزار می شود که امسال نیز حوزه هنری استان قصد دارد این برنامه ها را با شور و کیفیت بیشتری برگزار کند.

اسلامی همکاری و مشارکت سایر دستگاه های فرهنگی در برگزاری این هفته را یادآور شد و اظهار داشت: غبارروبی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و هنرمند، نمایشگاه عکس اعتکاف، شب شعر ولایت،  تجلیل از هنرمندان برتر در سال گذشته، رونمایی از آثار تولیدی این مرکز، خاطره گویی دفاع مقدس، اکران فیلم های رویش و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار به همراه برنامه های متنوع دیگر از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این مناسبت مهم هستند.

حوزه هنری یاسوج

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi