جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تاکید فرماندار گچساران بر برنامه ریزی در انجام کارها /رسیدگی و حل مشکلات نیازمند همت مضاعف مسئولین شهرستان است

به گزارش کرونا نیوز , ؛ اولین جلسه شورای هماهنگی ترافیک در سال جدیدبه ریاست فرماندار و با حضور اعضاء شورای ترافیک  در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار گچساران  با اشاره به اهمیت رسیدگی به مشکلات ترافیکی شهر در این جلسه اظهار داشت: ویژگی خاص و موقعیت ترانزیتی و مشکلات گچساران  در کنار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33798
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳

کرونا :

تاکید فرماندار گچساران بر برنامه ریزی در انجام کارها /رسیدگی و حل مشکلات نیازمند همت مضاعف مسئولین شهرستان است
به گزارش کرونا نیوز , ؛ اولین جلسه شورای هماهنگی ترافیک در سال جدیدبه ریاست فرماندار و با حضور اعضاء شورای ترافیک  در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
فرماندار گچساران  با اشاره به اهمیت رسیدگی به مشکلات ترافیکی شهر در این جلسه اظهار داشت: ویژگی خاص و موقعیت ترانزیتی و مشکلات گچساران  در کنار ظرفیت های بالقوه این شهرستان نیازمند همت مضاعف همه مسئولین شهرستان در کلیه حوزه ها بویژه مسائل ترافیکی میباشد.
وی با بیان این مطلب که برنامه ریزی از مهمترین اولویت های اجرای کارها می باشد اظهار داشت :در روزهای آغازین سال نو با برنامه ریزی متداول دستگاههای اجرایی در اسکان مسافرین و رعایت اصول ترافیکی شهرستان گچساران بخوبی ایفای نقش کرده که جا دارد از خدمات شهرداری دوگنبدان و آموزش و پرورش شهرستان گچساران تشکر و قدردانی نماییم .
عبدالرحیم رحیمی  تصریح کرد:شهرستان گچساران در خدمات دهی به مسافرین نوروزی به لحاظ تعداد گردشگر و امکانات تفریحی در استان مقام اول را کسب نموده که حاصل تلاش،برنامه ریزی و تعامل مسئولین با یکدیگر می باشد.
شایان ذکر است در این جلسه مشکلات بحث کمربندی و پیچ رادک مطرح گردید که مقرر شد با ایجاد محدودیت ترافیکی به مدت ۳ روز این مشکل برای خدمات رسانی بهتر به مردم مرتفع گردد.
طرح احداث دوربین مدار بسته توسط شهرداری دوگنبدان و کارت پارک از طرف شهرداری مطرح که مقرر گردید بعد از انجام مقدمات کار توسط شهرداری دوگنبدان  عملیات اجرایی آن آغاز گردد.
بهسازی ورودی شهر از سمت بهبهان ،ساماندهی میدان فرودگاه ،میدان نماز ،میدان نرگسی از دیگر مواردی بود که در جلسه مطرح و مورد بحث و بررسی اعضاء قرار گرفت .
 
 

 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi