سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

سفر یک روزه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به شهرستان شوش

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در سفر یک روزه به شهرستان شوش، با امام جمعه این شهرستان، فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد، هنرمندان پیشکسوت و فرهیخته این شهرستان و خانواده یکی از شهدای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش دیدار کرد. به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33796
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
سفر یک روزه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به شهرستان شوش

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در سفر یک روزه به شهرستان شوش، با امام جمعه این شهرستان، فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد، هنرمندان پیشکسوت و فرهیخته این شهرستان و خانواده یکی از شهدای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش دیدار کرد.

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با همراهی معاونت هنری و سینمایی، معاونت فرهنگی، معاونت قرآن و عترت این اداره کل و مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری امور مساجد استان خوزستان در سفر یک روزه به شهرستان شوش از نزدیک در جریان ظرفیت ها و پتانسیل های هنری این شهرستان قرار گرفت.

وی در ابتدای این سفر با حجت الاسلام سیدمحمد امام ،امام جمعه شهرستان شوش دیدار و گفتگو کرد و در این نشست که به منظور هم اندیشی در خصوص مسائل فرهنگی شهرستان و کیفیت بخشی به برنامه های فرهنگی برگزار شد بر گسترش کانون های فرهنگی و موسسات قرآنی در شهرستان شوش تاکید شد.

دیدار با خانواده شهید خلف خسرایی از شهدای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش و تقدیر از خانواده این شهید از دیگر برنامه های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در سفر به شهرستان شوش بود.

نشست با اصحاب فرهنگ و هنر، دیدار با پیشکسوتان و نخبگان شهرستان و بازدید از کانون فرهنگی و هنری مسجد امام رضا شهرستان شوش از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان به شهرستان شوش بود.

9دی نشان دهنده دشمن شناسی ازسوی ملت ایران است
دنبال کنید

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi