سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

باید به بهترین شکل از آرای مردم صیانت کرد.

سید مسعود حسینی فرماندار باشت در جلسه هیئت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شهرستان باشت با حضور رئیس هیئت نظارت گفت: هیئت اجرایی و تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید تئلاش نمایند بهترین زمینه برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم شود و از آرای مردم که حکم امانت است

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33789
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴

سید مسعود حسینی فرماندار باشت در جلسه هیئت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شهرستان باشت با حضور رئیس هیئت نظارت گفت: هیئت اجرایی و تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید تئلاش نمایند بهترین زمینه برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم شود و از آرای مردم که حکم امانت است به بهترین شیوه صیانت کرد.

سید مسعود حسینی فرماندار باشت در جلسه هیئت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شهرستان باشت با حضور رئیس هیئت نظارت  گفت: هیئت اجرایی و تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید تئلاش نمایند بهترین زمینه برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم شود و از آرای مردم که حکم امانت است به بهترین شیوه صیانت کرد.
فرماندار باشت به تعداد ثبت نام کنندگان اشاره و گفت : در شهرستان ۲۰۸ نفر داوطلب شده اند که ۲۲ نفر در شهر باشت و بقیه در حوزه های روستایی هستند.
حسینی افزود:کار هیئت اجرایی از حساسیت بالایی برخوردار است و لازم است تلاش نماییم با همدلی و همکاری همدیگر این مسیر به خوبی طی شود.
فرماندار باشت گفت: اطلاعاتی که در اختیار اعضای هیئت اجرایی و نظارت قرار می گیرد محرمانه است و از لحاظ قانونی و اخلاقی موظف به حفظ اسرار مردم و داوطلبین هستیم.
 
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری باشت

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi