پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار فرماندار و هیئت همراه شهرستان بهمئی با مردم روستای کفشکنان

علی اکبر فرهنگی نسب: بهترین قاضی در مقایسه وضعیت روستاهای فعلی با سالیان گذشته خود مردم روستاها هستند. وی نقش محوری مشارکت مردم در عمران و آبادنی روستاها را نقشی کلیدی عنوان کرد علی اکبر فرهنگی نسب فرماندار شهرستان بهمئی امروز با حضور در مسجد روستای کفشکنان با مردم این روستا دیدار و گفتگو کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33786
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸

علی اکبر فرهنگی نسب: بهترین قاضی در مقایسه وضعیت روستاهای فعلی با سالیان گذشته خود مردم روستاها هستند. وی نقش محوری مشارکت مردم در عمران و آبادنی روستاها را نقشی کلیدی عنوان کرد

علی اکبر فرهنگی نسب فرماندار شهرستان بهمئی امروز با حضور در مسجد روستای کفشکنان با مردم این روستا دیدار و گفتگو کرد. وی مردم روستا را مردمی برآمده از فرهنگ زیبای ساده زیستی و قناعت توصیف کرد و افزود: روستائیان با وجود محرومیت از امکانات شهرنشینی همواره فرزندانی توانمند و تاثیرگذار به جامعه تحویل داده اند که این خود یک خدمت بزرگ به میهن اسلامی است. فرماندار همچنین به سیاست دولت در رفع محرومیت از روستاها و خدمات آقای روحانی طی این چهار سال به شهرستان بهمئی و گسترش عدالت اجتماعی اشاره کرد و تصریح نمود: بهترین قاضی در مقایسه وضعیت روستاهای فعلی با سالیان گذشته خود مردم روستاها هستند. آقای فرهنگی نسب نقش محوری مشارکت مردم در عمران و آبادنی روستاها را نقشی کلیدی عنوان کرد و خاطرنشان نمود: همکاری و همیاری مردم با شورا و دهیار روستا زمینه ساز رونق و آبادانی آن روستا خواهد بود.فرماندار محترم خدمات بخشداری بهمئی در رسیدگی به مسائل و مشکلات روستاها را مثبت ارزیابی کرد و بر نظارت بیشتر بخشداری بر امور عمرانی روستاها تاکیدکرد. در ادامه این دیدار مردم روستا مسائل و مشکلات خود را مطرح نمودند که مواردی چون تامین آب کشاورزی از چشمه پایین روستا ،و بهسازی و آسفالت روستااز مهمترین خواسته های آنان بود و همچنین نیز در این دیدار ازشروع عملیات احداث چمن مصنوعی هفت نفره خبر داد و افزود: با پیگیری های به عمل آمده هزینه احداث این زمین ورزشی تامین گردیده است و انتظار میرود این پروژه به زودی افتتاح گردد. لازم به ذکر است در این بازدید مردمی مدیران ادارات تربیت بدنی، جهاد کشاورزی، راه و ترابری، برق، گاز، شبکه بهداشت،بهزیستی، بنیاد مسکن، کمیته امداد و آبفار شهرستان بهمئی حضور داشتند.
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi