چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حلوا حلوا کردن دهان کسی شیرین نمی‌شود/از آرم و نام رسانه سوء استفاده می کنند/ایجاد لیست احتمالی انتخابات

بارها توسط کارشناسان و برخی از مردم خوب گچساران در مورد تبلیغات زود هنگام به گونه های مختلف به کاندید ها،تذکر داده شده و هر روز در انتظار بهبود عملکرد کاندید ها چشم به آینده دوخته‌اند ولی متاسفانه تا کنون هیچ افاقه ای نکرده است و می رود تا کارشناسان، اصحاب رسانه و مردم خوب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33712
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹

کرونا :

با حلوا حلوا کردن دهان کسی شیرین نمی‌شود/از آرم و نام رسانه سوء استفاده می کنند/ایجاد لیست احتمالی انتخابات

بارها توسط کارشناسان و برخی از مردم خوب گچساران در مورد تبلیغات زود هنگام به گونه های مختلف به کاندید ها،تذکر داده شده و هر روز در انتظار بهبود عملکرد کاندید ها چشم به آینده دوخته‌اند ولی متاسفانه تا کنون هیچ افاقه ای نکرده است و می رود تا کارشناسان، اصحاب رسانه و مردم خوب گچساران فکر کردن به این مقوله را به فراموشی بسپارند.
درگچساران، یک تا دو سال قبل از برگزاری انتخابات ، کار تبلیغات کاندیداهای احتمالی آغاز می شود و دیدارهای چهره به چهره با اکثر مردم در سر لوحه کار آنها قرار داده می‌شود و خصوصا در ایامی که بنده خدایی به رحمت خدا برود کاندیداها صاحب عزا می شوند و خود را صاحب اصلی عزا و عزادارتر جلوه می دهند.
در ایام تبلیغات انتخابات، آینده ای روشن برای گچساران توسط کاندیداها ترسیم می‌شود، بیکاری به کلی از بین می رود و چرخ کارخانه ها می چرخد، فضای تفریحی به وجود می آید، استاندار و فرماندار منصوب می شوند، افراد ذی نفوذ قول و قرارهای بزرگ از کاندیداها می گیرند و افراد دارای ثروت و مکنت پول های کلان هزینه می کنند تا در آینده چند برابر آن را بدست آورند.
خلاصه اینکه قول و قرارهایی گذاشته می شود که انجام برخی از آنها از عهده هیات دولت هم خارج است ولی بسیاری از کاندیداها با اعتماد به نفس قول عملی کردن آنها را حتی در جلسات رسمی تبلیغاتی به مردم می دهند ولی بسیاری از همین مردم و کارشناسان می دانند که هرگز این گونه شعارها عملی نخواهد شد.
هزینه های کلان میلیاردی و اقدام به عمل زشت خرید آرا از دیگر اقداماتی است که برخی از کاندیداها برای بدست آوردن رای انجام می دهند و متاسفانه این اقدام زشت تقریبا به یک بدعت و فرهنگ در این گچساران تبدیل شده است و یکی از عوامل ناکارآمدی برخی از نمایندگان در ادوار مختلف همین بوده است.

سالانه ۱۰ هزار میلیارد تومان در کشور دود می شود/ ۳۰ هزار میلیارد تومان هزینه تحمیل شده به بخش سلامت ناشی از مصرف سیگار
دنبال کنید

این روز ها که جوانان و روزنامه نگاران وارد عرصه انتخابات شده اند این قبیل کارها کمی فراتر رفته:

عده ای بنام رسانه سایتهای و نامهای کم تحرک را به دست گرفته اند و از آرم و نام این رسانه ها سوء استفاده می کنند و جیب کاندیده ها را خالی می کنند.

عده ای هم با ایجاد لیست های متنوع به هر صورتی و منتصب به انتخابات جو حاکم را منحرف کرده و می خواهند دهانشان شیرین شود.

هرچه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، ارقام رشد اقتصادی، صنعتی و… درشت‌تر می‌شود. انگار مسوولان با نزدیک شدن به زمان انتخابات در کورسی پایان‌ناپذیر برای مطلوب جلوه دادن عملکرد اقتصادی خود از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند، حتی اگر این تلاش به قیمت مخدوش کردن واقعیات جامعه باشد، انگار دیگر اهمیتی ندارد.

با حلوا حلوا کردن دهان کسی شیرین نمی‌شود. مردم با عمق وجود خود بیکاری جوانان‌شان را می‌بینند.

اساساً هرگونه تغییر بتدریج به وجود می‌آید و بعداً فراگیر می‌شود و همین تدریجی بودن آن را مستحکم کرده و گسترش می‌دهد. در چنین حالتی ایجاد تغییر چه مثبت و چه منفی عامل یا عوامل ایجادکننده زمینه و بستر لازم را در جامعه برای پذیرش آن با تبلیغات و رسانه‌ها و دیگر امکانات فراهم می‌آورد. به بیان دیگر لحن و عملکرد هر شخص میل درونی او را آشکار می‌کند؛ مثلاً لحن مثبت به چیزی یا شخصی تمایل به آن چیز یا شخص را می‌رساند و بالعکس بی‌توجهی یا تحقیر چیزی یا شخصی نفرت از آن چیز یا شخص را نشان می‌دهد. از سوی دیگر همیشه ظرف با مظروف خود هماهنگی دارد. به قول مولوی «نوریان مر نوریان را جاذبند/ ناریان مر ناریان را طالبند».

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه فرهنگیان سخنرانی می کند
دنبال کنید

با حلوا حلوا کردن دهان کسی شیرین نمی‌شود . تا مشکل بیکاری جوانان و اشتغال آنها، مسکن، ازدواج، معیشت مردم و آلودگی هوا وجود دارد و پدیده حقوق‌های نجومی و هنجارشکنی توسط دولت و عهدشکنی آمریکا و عدم اتخاذ روش متناسب و متقابل، وجود دارد هر کسی هم جرات به خود می دهد که شعارهای کذب بدهد و اقدام به جمه آوری آرا کند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi