جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خلاصه مصاحبه تاجگردون با خانه ملت/ضعف قانون،نبود نظارت کافی

خلاصه مصاحبه تاجگردون با خبرگزاری خانه ملت؛ اگر حقوق بالا است چه تفاوتی دارد که مجلس، قوه‌ی قضاییه و یا دولت باشد؟ با هر کسی بوده باید برخورد شود، چرا در مورد مجلس و قوه‌ی قضاییه نمی‌گوییم؟ تاجگردون: یک دستگاه مدعی مبارزه با حقوق‌های نجومی ۲۵۰ میلیارد تومان اضافه بر قانون پرداختی دارد! غلامرضا تاجگردون،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33703
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۲:۳۰

کرونا :

خلاصه مصاحبه تاجگردون با خانه ملت/ضعف قانون،نبود نظارت کافی

خلاصه مصاحبه تاجگردون با خبرگزاری خانه ملت؛
اگر حقوق بالا است چه تفاوتی دارد که مجلس، قوه‌ی قضاییه و یا دولت باشد؟ با هر کسی بوده باید برخورد شود، چرا در مورد مجلس و قوه‌ی قضاییه نمی‌گوییم؟
تاجگردون:
یک دستگاه مدعی مبارزه با حقوق‌های نجومی ۲۵۰ میلیارد تومان اضافه بر قانون پرداختی دارد!

غلامرضا تاجگردون، رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه حقوق‌های نجومی پدیده‌ی نامناسبی بود و برخی نیز از آن سوءاستفاده کردند ، گفت:ضعف قانون، نبود نظارت کافی و … در بروز پدیده حقوق های نجومی موثر بوده است، اما سوال این است که حالا ما باید چه کنیم؟ باید همه‌چیز را از بین ببریم؟
هر شب در تلویزیون مدیران صندوق توسعه‌ی ملی را نشان می‌دهند که حقوق‌ بگیران نجومی در این محل و دستگاه هستند، اما در فهرستی که دیوان محاسبات به مجلس ارائه کرده است، مجموع دریافتی مازاد بر قوانین در صندوق توسعه‌ ملی اعم از پاداش، حقوق و مزایا سه میلیارد تومان بوده است.
یک دستگاه اجرایی که مدعی مبارزه با حقوق‌های نجومی است مازاد بر قانون ۲۵۰ میلیارد تومان پرداخت کرده است و هر روز در رسانه ملی اظهار می کند که باید با حقوق های نجومی مبارزه کرد. در گزارش دیوان محاسبات نام این دستگاه وجود دارد، این گزارش به رییس مجلس ارائه شده و رئیس مجلس نیز گزارش را به کمیسیون ‌ها ارسال کرده است، حال همان دستگاه مسئول مبارزه با حقوق های نجومی شده است، این‌که چه کسی می‌تواند با این دستگاه برخورد کند خدا می‌داند.
اگر حقوق بالا است چه تفاوتی دارد که مجلس، قوه‌ی قضاییه و یا دولت باشد؟ با هر کسی بوده باید برخورد شود، چرا در مورد مجلس و قوه‌ی قضاییه نمی‌گوییم؟ اما هر شب درباره پرداختی ۳ میلیاردی مازاد صندوق توسعه ملی صحبت می شود، قطعا این نحوه و چگونگی بیان سبب سردرگمی و ناامیدی مردم می‌شود.
با نحوه بیان موضوعات به این شکل مردم گمان می‌کنند نکند اتفاق‌های دیگری رخ داده که از آن بی خبر هستند، البته فساد وجود داشته و باید با آن مبارزه کرد، اما هنگامی‌که از فساد پرده برداری می شود، باید با دو موضوع مبارزه کرد یکی علت و دیگری معلول است، اما معمولا هنگام تمرکز روی علت کسی همکاری نمی‌کند تا ریشه‌ها مشخص شود.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi