پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

فرهنگ سازی با هدف تحقق شعار سال امری ضروری است

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه ضمن تبریک سال نو بیان داشت: فرهنگ سازی جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال، یکی از وظایف مهم این اداره است. به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، محمد معافی گفت: سال نو را که مزین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33614
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
فرهنگ سازی با هدف تحقق شعار سال امری ضروری است

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه ضمن تبریک سال نو بیان داشت: فرهنگ سازی جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال، یکی از وظایف مهم این اداره است.

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، محمد معافی گفت: سال نو را که مزین به نام مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) است، به همه ایرانیان بویژه مردم گیلان و شهرستان آستانه اشرفیه واصحاب فرهنگ و هنر آن، تبریک و تهنیت عرض می کنم. امیدوارم در سال نو، به عملیاتی و اجرایی کردن شعار سال و تحقق واقعی اقتصاد مقاومتی، موفق گردیم.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی درون زا و برون نگر است که با تکیه به تولید داخلی از مراحل اولیه تولید تا استحصال محصول، به معنای واقعی کلمه و در صورت وجود تهدیدات خارجی و موانع داخلی، پایداری خود را حفظ می نماید. این تولیدات باید با جان و دل مردم هر منطقه آمیخته شده و به تولید آن علاقمند و متعصب باشند. برای ایجاد چنین تولیداتی باید ابتدا ظرفیت و نیازها و امکانات هر استان و منطقه سنجیده شود ، سپس باید برای ایجاد اشتغال سازگار با فرهنگ بومی هر شهرستان و استان اقدام نمود. به عنوان مثال می توان تولید برنج را در استان گیلان، شاهد آورد. چون کشت، نشا، خرمن و جشن شکرگزاری تولید این محصول مهم، در دل گیلانی ها جای گرفته و با روح و روان شان آمیخته شده، سرمایه گذاری برای بهبود وضعیت کشت برنج در این استان، با استقبال روبرو خواهد شد.

معافی افزود: امیدواریم در سال جدید با همکاری سایر ادارات و نهادهای فرهنگی بتوانیم همایش ها و برنامه های مفیدی را به منظور فرهنگ سازی برای تحقق شعار تولید و اشتغال برگزار نماییم و گام کوچکی را در این زمینه برداریم.

در حال حاضر ۴ منطقه نمونه گردشگری در گچساران وجود دارد
دنبال کنید

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi