جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پلاتوی تئاتر جیرفت تا پایان فروردین ماه کلنگ زنی می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: به همت شهرداری جیرفت پلاتوی این شهرستان تا تا پایان فروردین ماه کلنگ زنی می شود. حسین اسحاقی در نشست گرامیداشت روز جهانی تئاتر ضمن تقدیر از ابتکار عمل شهرداری جیرفت در برپایی این نشست افزود: تئاتر مادر همه هنرها است چنانکه شما هنرمندان خیلی می توانید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33554
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
پلاتوی تئاتر جیرفت تا پایان فروردین ماه کلنگ زنی می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: به همت شهرداری جیرفت پلاتوی این شهرستان تا تا پایان فروردین ماه کلنگ زنی می شود.

حسین اسحاقی در نشست گرامیداشت روز جهانی تئاتر ضمن تقدیر از ابتکار عمل شهرداری جیرفت در برپایی این نشست افزود: تئاتر مادر همه هنرها است چنانکه شما هنرمندان خیلی می توانید در تقویت فرهنگ کار و تلاش در جامعه با استفاده از هنر تئاتر گام بردارید.

وی با بیان اینکه ما هم اکنون ۹ گروه تئاتر ثبت شده در جنوب کرمان داریم که باید از این ظرفیت استفاده کنیم بیان داشت: باید با تولید اثر هنری به کمک هنر تئاتر به ارتقاء فرهنگ و هنر جامعه کمک کنیم.

وی ضمن تقدیر از شهردار جیرفت به واسطه ساخت پلاتو اظهار داشت: با قول مساعد شهردار تا پایان این دوره کاری شورای شهر جیرفت پلاتوی این شهرستان افتتاح می شود.

در ادامه رئیس شورای شهر جیرفت نیز ضمن تبریک فرارسیدن سال نو گفت: امید بتوان بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری تولیدات و اشتغالزایی خوبی داشته باشیم.

سید کمال خوشکام با تقدیر از تلاشهای شهردار جیرفت افزود:شهردار جیرفت هیچگاه در جهت رضایتمندی و خدمت به مردم کم نگذاشته است چنانکه در ایام عید هم سعی دارند با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری متعدد اوقات فراغت مردم را پر کنند.

شهردار جیرفت نیز با بیان اینکه یکی از صفات حضرت احدیت هنرمندی است افزود: هر کس که درونش خالصتر باشد به هنر دست پیدا می کند.

قرائتی: انقلاب جهانی امام زمان(عج) با کارهای فرهنگی پیش می رود
دنبال کنید

امان اله مختاری بیان داشت:در مقابله با هجمه دشمن در تهاجم فرهنگی شما هنرمندان خط مقدم مقابله با آن هستید.

وی مشکل شهرداری جیرفت را عدم داشتن منابع مالی پایدار ذکر کرد و خاطر نشان نمود: در وادی هنر سختی زیاد است و هنر بزرگ شما هنرمندان مقابله با سختی ها است.

وی ادامه داد: جای دارد از همکاری و همراهی هنرمندان در مدت هفت سال خدمت در شهرداری جیرفت تقدیر نمایم.

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi