جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تجلیل از روسای انجمن های فرهنگی هنری و هنرمندان فعال بندر امام خمینی (ره)

روسای انجمن های فرهنگی هنری و هنرمندان فعال بندر امام خمینی (ره|) در آستانه سال جدید با حضور حجت الاسلام تابش امام جمعه شهرستان ، قنبری بخشدار و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر تقدیر شدند. به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر امام خمینی (ره) در این مراسم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33469
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
تجلیل از روسای انجمن های فرهنگی هنری و هنرمندان فعال بندر امام خمینی (ره)

روسای انجمن های فرهنگی هنری و هنرمندان فعال بندر امام خمینی (ره|) در آستانه سال جدید با حضور حجت الاسلام تابش امام جمعه شهرستان ، قنبری بخشدار و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر تقدیر شدند.

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر امام خمینی (ره) در این مراسم سید ستار فاطمی ضمن تبریک سال جدید گزارش کرونا نیوزی از فعالیت های فرهنگی هنری در سال ۹۵ ارائه کرد.پ

وی همچنین به برنامه های فرهنگی هنری سال جاری اشاره کرد و افزود: امیدوار هستیم با همکاری هر چه بهتر عزیزان و دلسوزان واقعی فرهنگ و هنر در حوزه ی خطیر هنری بهتر از گذشته ادای دین نماییم .

در ادامه این مراسم حجت الاسلام تابش امام جمعه شهرستان بندر امام با اشاره به اهمیت حوزه هنراظهار کرد: هر چیزی که در قالب هنر گنجانده نشود ماندگاری نخواهد داشت.

ارش قنبری بخشدار بندر امام خمینی (ره) نیز در این مراسم ضمن اعلام آمادگی برای حمایت همه ی جانبه خود از اصحاب فرهنگ و هنر گفت: تمام تلاش خود را در سال ۹۶ جهت احیای هر چه بهتر حوزه ی فرهنگ و هنر از سر خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا انتظار داریم با همکاری همدیگر و بدون توجه به حواشی و گذشته ی شهرستان با تلاش وافی به اهداف مورد نظر دست یابیم.

گفتنی است، در این مراسم در حوزه ی شعر و ادبیات ذوالفقار شریعت ، عبدالعظیم عربی ، گودرزعباسی ، لیلا سپهری در حوزه ی هنرهای تجسمی امجد حلبی نژاد ، فیصل طیارزاده ، مسلم مرادی ، فاطمه بنی کعب در حوزه هنرهای نمایشی مهرداد حق شناس ، مهدی حیدری ، امیر زبیدی وحجت الاسلام سجاد فرجی ، در حوزه فیلم وعکس عبدالرحمان یابری و در حوزه ی موسیقی وحید فلاحی و احسان عبدی هنرمندان فعال سال ۹۵ این شهرستان، مورد تقدیر قرار گرفتند.

مظلوم نمایی به جای تدبیر در حل مشکلات جوانان قشقایی
دنبال کنید

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi