شماره : 33245
۲۶ / ۱۲ / ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹

پیام تسلیت دکتر روحانی به مناسبت درگذشت حاج رضا فلاوند

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون  درگذشت مرحوم حاج رضا فلاوند پدر بزرگوار شهیدان والامقام فرج الله، فضل الله و ناصر فلاوند موجب تالم و تأثر شد. این پدر وارسته در سایه اعتقاد راسخ به ارزش های عاشورایی و

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

 درگذشت مرحوم حاج رضا فلاوند پدر بزرگوار شهیدان والامقام فرج الله، فضل الله و ناصر فلاوند موجب تالم و تأثر شد.

این پدر وارسته در سایه اعتقاد راسخ به ارزش های عاشورایی و آموزه های متعالی اهل بیت علیهم السلام، با پرورش فرزندانی غیور، میهن اسلامی را به وجود دلاور مردانی سربلند ساخت که با ایثار و استقامت، افتخار و اقتدار را برای  کشور به ارمغان آوردند.

اینجانب این مصیبت را به خانواده محترم فلاوند تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم  بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

 حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: دفتر ریاست جمهوری

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 33245 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز پنجشنبه 26 اسفند 1395 ساعت ۲۱:۲۹:۲۰
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر