شماره : 33160
۲۴ / ۱۲ / ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹

رییس جمهوری 3 قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

«قانون موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ترکیه در خصوص تامین اجتماعی» برای اجرا به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و «قانون تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران» برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ شد. همچنین «قانون تفسیر قانون اصلاح بند (ی) تبصره(۲) قانون بودجه سال

«قانون موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ترکیه در خصوص تامین اجتماعی» برای اجرا به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و «قانون تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران» برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ شد.

همچنین «قانون تفسیر قانون اصلاح بند (ی) تبصره(۲) قانون بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور و بند(هـ) تبصره(۱) قانون بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور» نیز برای اجرا به وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شد.

رییس جمهوری 3 قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد 3“>

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: دفتر ریاست جمهوری

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 33160 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز سه شنبه 24 اسفند 1395 ساعت ۱۶:۳۹:۵۰
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر