جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خانواده شهداء میراث داران فرهنگ ایثار و شهادت هستند

رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد کهکیلویه وبویراحمد با تجلیل از رشادت های شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس گفت: خانواده شهداء میراثداران فرهنگ ایثار و شهادت هستند. محمدعلی نیک منش در دیدار با شماری از خانواده های شهید منطقه محروم سادات محمودی در شهرستان دنا اظهار کرد که ولایت مداری و اخلاص

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33111
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲:۴۶

کرونا :

خانواده شهداء میراث داران فرهنگ ایثار و شهادت هستند

رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد کهکیلویه وبویراحمد با تجلیل از رشادت های شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس گفت: خانواده شهداء میراثداران فرهنگ ایثار و شهادت هستند.
محمدعلی نیک منش در دیدار با شماری از خانواده های شهید منطقه محروم سادات محمودی در شهرستان دنا اظهار کرد که ولایت مداری و اخلاص در عمل از ویژگی های خانواده های معظم شاهد است و انسانهایی که برای دفاع از میهن اسلامی بهترین فرزندان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند شایسته تقدیر هستند.
وی گفت: در وصف عظمت کار ایثارگرانه و افتخارآمیز شهدا همین بس که امام راحل فرمودند«شهدا شمع محفل هدایتند» و اینک حفظ دستاوردهای نظام و تداوم عزت و سربلندی انقلاب اسلامی نیازمند حرکت در مسیرآرمان های شهداست.
نیک منش که در معیت مدیران بانک مهر اقتصاد در اقدامی فرهنگی به پاس هشت سال حماسه آفرینی شهدا از ۹خانواده شهید منطقه محروم سادات محمودی تجلیل کردند،گفت محرومیت و مظلومیت خانواده شهدا دراین مناطق محروم یاداور این واقعیت است که ادای دین به شهداء و خانواده شهدا تکلیف بزرگ وم همی را متوجه مسئولان کرده است.
وی اظهارکرد در شرایط سخت جنگ خانواده شهدا سخاوتمندانه رشیدن ترین فرزندان خود را به جبهه ای حق علیه باطل اعزا م کردند و اینک این انسان های ومومن و داغدیده هیچ توقعی غیرمعقولی از مسئولان و نظام ندارند درحالی که نیازمند توجه جدی تر وارائه خدمات بیشتتر هستند.
وی اظهارکرد که برخی از خانوادههای شهدا در مناطق روستایی سادات محمودی با کمترین امکانات و با مشکلات زیادی مواجه اند که ساماندهی مشکلات آنها همت بیشتری را می طلبد
درایام الله دهه فجر یادآور روزهای به یادماندنی پیروزی انقلاب اسلامی در سفری معنوی جمعی از مدیران بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد برای تجلیل از مقام شامخ شهدا به دیدار تعدادی از خانواده های معظم شهدا رهسپار روستای سادات محمودی شهرستان دنا رفتند.
وی گفت که توفیق دیداربا ۹خانواده شهید فرصتی شد تا مدیران بانک مهر اقتصاد از نزدیک با مادران شهدا و دیگر اعضای خانواده های این مجاهدان فی سیبل الله گفت و گو کنند و در جریان مشکلات آنها قرارگیرند و باردیگر با آرمان های شهدا برای ارائه خدمت صادقانه تجدید بیعت کنند.
دیداربا خانواده های معظم شهدا در کنار کار برای مسئولان فرصتی است تا مجاهدت های شهدا را ارج نهادو ازاین طریق مادران و پدران و خانواده های داغ دیده شهد ا را خوشحال وامیدوارکرد ، چیزی که سفر به روستاهای منطقه سادات محمودی ودیدارصمیمی با خانوده شهدا را برای مسئولان بانک مهر اقتصادبه خاطره ای معنوی وفراموش نشدنی مبدل کرد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi