پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

11 طرح عمرانی ، بهداشتی و زیربنایی در استان خراسان با 606 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر چهارشنبه و در جریان سفر به مشهد مقدس، ضمن افتتاح بخش تکمیلی بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا(ع) و بازدید از بخش مختلف این بیمارستان، از طریق ویدئو کنفرانس، دستور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه را در سطح استان خراسان رضوی صادر کرد. رییس‌ جمهوری در جریان این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32983
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲

کرونا :

11 طرح عمرانی ، بهداشتی و زیربنایی در استان خراسان با 606 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر چهارشنبه و در جریان سفر به مشهد مقدس، ضمن افتتاح بخش تکمیلی بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا(ع) و بازدید از بخش مختلف این بیمارستان، از طریق ویدئو کنفرانس، دستور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه را در سطح استان خراسان رضوی صادر کرد.

رییس‌ جمهوری در جریان این ویدئو کنفرانس، با ذکر نام علی ابن موسی الرضا(ع) دستور افتتاح طرح شرکت داروسازی طاها در شهرستان سبزوار، طرح شرکت تولیدی اسرار پویای شرق در سبزوار، استادیوم ۵ هزار نفری در شهرستان قوچان، ساختمان سد چهچهه در شهرستان کلات، و نیز افتتاح پست ۱۳۲ کیلوولت شهید رجایی در شهرستان مشهد و افتتاح دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد و شبکه انتقال آب و آبیاری کم‌فشار در اراضی پایاب سد فریمان را صادر کرد.

با دستور رییس جمهوری همچنین عملیات اجرایی طرح آبیاری تحت فشار در سطح استان و نیز عملیات اجرایی طرح توسعه داروسازی نصر در شهرستان فریمان صادر و از یادمان هنری شهیدان گمنام در مشهد مقدس رونمایی شد.

دکتر روحانی پیش از آغاز این مراسم ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا(ع) با توضیحات و گزارش کرونا نیوزات مسئولین در  جریان ساخت و روند خدمت‌رسانی این بیمارستان قرار گرفت.

 بیمارستان امام رضا(ع) دارای ۶۱۰ تخت بستری عمومی، ۴۲ تخت آی‌سی‌یو، ۲۴ تخت سی‌سی‌یو و ۲۹ اتاق عمل و سایر بخش‌های تخصصی می‌باشد.

رییس جمهوری در مراسم افتتاح بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع)، بهره برداری از این بیمارستان را خدمتی ارزشمند برای مردم مشهد و زائران امام رضا(ع) توصیف کرد و اظهار داشت: افتتاح ۱۰ بیمارستان در سراسر کشور، در روزهای اخیر، موجب خرسندی و افتخار است.

چاپ مقاله «اقتصاد مقاومتی» دانشجوی ایرانی در انتشارات پژوهشی آمریکا
دنبال کنید

دکتر روحانی خاطر نشان کرد: باید کاری کنیم که مردم در کمترین زمان و با بهترین کیفیت خدمات درمانی را دریافت کنند و بدون تردید تلاش در این عرصه از اجر مضاعفی پیش خداوند متعال برخوردار است.

11 طرح عمرانی ، بهداشتی و زیربنایی در استان خراسان با 606 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید 3“>

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: دفتر ریاست جمهوری

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi